Cum se depune declaratia unica 112? Mic ghid pentru platitorii de taxe
De la 1 ianuarie, firmele vor completa un singur formular pentru achitarea impozitelor la bugetul de stat, in loc de cinci formulare - doua la Fisc si trei pentru asigurari de sanatate, somaj si pensii. Documentul poate fi descarcat de pe site-ul ANAF, scrie ziarul Gandul.
De la 1 ianuarie, firmele si persoanele fizice care au angajati nu mai trebuie sa stea in fiecare luna la cinci cozi pentru a-si declara contributiile la bugetul de stat.
De anul acesta, ele au la dispozitie declaratia unica privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.
Toate aceste categorii de contribuabili trebuie sa completeze declaratia 112 si sa o depuna lunar la Fisc pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei pentru care se datoreaza obligatiile.
Prima declaratie unica - pentru obligatiile aferente lunii ianuarie - va fi depusa pana la 25 februarie inclusiv. Pentru inceput, pana la 1 iulie 2011, formularul de plata poate fi completat pe suport de hartie.
Vezi cum se completeaza declaratia unica pe www.gandul.info!
Pe acelasi subiect: