Noul restaurant din București este situat în Promenada Mall, zona food court, si va avea o echipă de 30 de angajați.

Potrivit unui comunicat, compania a luat toate măsurile de siguranță și igienă în pregătirea tuturor comenzilor: de la recipiente cu dezinfectant în toate punctele-cheie din restaurant, la echiparea angajaților cu măști și mănuși.

”Deschiderea noului restaurant Burger King în Promenada Mall este doar o parte a strategiei noastre pe termen lung și susține promisiunea noastră de a investi pe piața din România. Continuăm și ne păstrăm planul iar acum inaugurăm cel de-al patrulea restaurant din București, de data aceasta în zona de nord. Cu această nouă deschidere, am putut crea noi locuri de muncă, chiar și în aceste vremuri speciale prin care trecem și suntem bucuroși că am descoperit oameni responsabili, dornici de a face parte din echipa Burger King. Mai mult decât atât, cu această nouă deschidere ajungem și mai aproape de toți fanii noștri care îndrăgesc produsele Burger King”, a declarat Alan Laughlin, președinte Burger King AmRest.

Potrivit companiei, noul restaurant respectă condițiile de siguranță și un întreg set de măsuri menite să îi protejeze. Servirea la masă respectă toate măsurile de distanțare socială impuse de autorități, mesele fiind dezinfectate după fiecare client. La fiecare casă de marcat sau la intrarea în restaurant, clienții se pot dezinfecta cu soluțiile disponibile în recipientele dedicate.

AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează Starbucks și lanțul de restaurante Burger King.