Burger King anunță record de vânzări pentru Europa Centrală și de Est, după deschiderea restaurantului din România
Burger King
Noul restaurant Burger King în România a avut peste 15.000 de clienți în prima săptămână de la deschidere, care au stabilit un record de vânzări pentru companie în regiunea Europei Centrale și de Est.
Grupul polonez AmRest operează restaurante în Polonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria și, începând de anul acesta, România.
“Am început în forță deschiderea primului restaurant Burger King în România. Suntem bucuroși să anunțăm că am înregistrat vânzări record în regiunea Europei Centrale și de Est, iar cei 45 de colegi din restaurant au servit peste 15.000 de clienți. Este o mare realizare pentru noi și un început extraordinar. De asemenea, ne dorim să mergem mai departe cu planurile noastre de expansiune, marcând alte două noi deschideri de restaurante până la sfârșitul acestui an, unul dintre acestea în zona de restaurante a unui mall, iar cel de al doilea într-o zonă centrală din București”, a declarat Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest.
Astfel, în prima săptămâna de la deschidere, restaurantul a avut 15.000 clienți serviți, cărora le-a vândut peste 18.000 de burgeri și peste 1.600 kg de cartofi prăjiți. Totodată, grătarul a funcționat peste 100 de ore în cele șapte zile, iar Oreo Shake a fost cel mai popular desert vândut.
Noul restaurant Burger King se află în București în incinta Mega Mall și este deschis de luni până duminică în intervalul orar 09:30-23:00.
AmRest și Burger King continuă și campania de recrutare în București, cu o ofertă salarială ce pornește de la 1.750 lei net (2.950 lei brut) pentru lucrătorii din restaurante (Crew Members), iar pentru manageri un salariu ce variază între 2.500-3.800 lei net (4.250 – 6.500 lei brut). Toți angajații Burger King vor primi numeroase beneficii, printre care tichete de masă, servicii medicale și bonusuri.
AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB, precum și pentru brandul online Pokai. AmRest operează 40 de restaurante Burger King în Polonia, 19 în Cehia, două în Slovacia, unul în Bulgaria și acum unul în România, unde compania operează și lanțul de cafenele Starbucks.
Înființat în 1954, Burger King este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. În prezent, peste 11 milioane de clienți intră zilnic în restaurantele din toată lumea.
Lanțul de fast-food Burger King a intrat prima dată pe piața din România în 2008, în sistem de franciză. În 2012, compania Atlantic Restaurant System, operatorul francizei locale, a intrat în insolvență și a închis toate restaurantele. Până în prezent, un singur restauranat sub brandul Burger King mai funcționa pe piața locală, respectiv cel de pe Aeroportul Otopeni, administrat de compania Alpha Rocas.
Mai multe despre:
#Burger King#fast-food
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS