Burger King anunță record de vânzări pentru Europa Centrală și de Est, după deschiderea restaurantului din România
Burger King
Noul restaurant Burger King în România a avut peste 15.000 de clienți în prima săptămână de la deschidere, care au stabilit un record de vânzări pentru companie în regiunea Europei Centrale și de Est.
Grupul polonez AmRest operează restaurante în Polonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria și, începând de anul acesta, România.
“Am început în forță deschiderea primului restaurant Burger King în România. Suntem bucuroși să anunțăm că am înregistrat vânzări record în regiunea Europei Centrale și de Est, iar cei 45 de colegi din restaurant au servit peste 15.000 de clienți. Este o mare realizare pentru noi și un început extraordinar. De asemenea, ne dorim să mergem mai departe cu planurile noastre de expansiune, marcând alte două noi deschideri de restaurante până la sfârșitul acestui an, unul dintre acestea în zona de restaurante a unui mall, iar cel de al doilea într-o zonă centrală din București”, a declarat Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest.
Astfel, în prima săptămâna de la deschidere, restaurantul a avut 15.000 clienți serviți, cărora le-a vândut peste 18.000 de burgeri și peste 1.600 kg de cartofi prăjiți. Totodată, grătarul a funcționat peste 100 de ore în cele șapte zile, iar Oreo Shake a fost cel mai popular desert vândut.
Noul restaurant Burger King se află în București în incinta Mega Mall și este deschis de luni până duminică în intervalul orar 09:30-23:00.
AmRest și Burger King continuă și campania de recrutare în București, cu o ofertă salarială ce pornește de la 1.750 lei net (2.950 lei brut) pentru lucrătorii din restaurante (Crew Members), iar pentru manageri un salariu ce variază între 2.500-3.800 lei net (4.250 – 6.500 lei brut). Toți angajații Burger King vor primi numeroase beneficii, printre care tichete de masă, servicii medicale și bonusuri.
AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB, precum și pentru brandul online Pokai. AmRest operează 40 de restaurante Burger King în Polonia, 19 în Cehia, două în Slovacia, unul în Bulgaria și acum unul în România, unde compania operează și lanțul de cafenele Starbucks.
Înființat în 1954, Burger King este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. În prezent, peste 11 milioane de clienți intră zilnic în restaurantele din toată lumea.
Lanțul de fast-food Burger King a intrat prima dată pe piața din România în 2008, în sistem de franciză. În 2012, compania Atlantic Restaurant System, operatorul francizei locale, a intrat în insolvență și a închis toate restaurantele. Până în prezent, un singur restauranat sub brandul Burger King mai funcționa pe piața locală, respectiv cel de pe Aeroportul Otopeni, administrat de compania Alpha Rocas.
Mai multe despre:
#Burger King#fast-food
Pe acelasi subiect: