Burger King a deschis al treilea restaurant în București, în plină pandemie. Produsele, disponibile doar prin serviciile de food delivery
Burger King
Compania AmRest, care deține franciza Burger King în România, a deschis cel de-al treila restaurant din Bucureti, după cele din Mega Mall și AFI Cotroceni, deschise anul trecut.
Având în vedere restricțiile împuse de autorități pentru a,imita răspândirea pandemiei cu coronavirus, restaurantul, care se află în zona Piața Universității, este deschis, deocamdată, doar pentru serviciile de tip food delivery, extinzând astfel aria de livrare.
“Din dorința de a ajunge la cât mai mulți bucureșteni, Burger King își continuă planul de expansiune și dă startul operațiunilor în primul său restaurant stradal prin intermediul serviciilor de livrare. Opțiunea delivery este disponibilă în București alături de partenerii companiei – Glovo, Uber Eats și Takeaway.com. Atât restaurantul nou deschis în zona Universitate, cât și cel din incinta Mega Mall vor putea susține toate comenzile venite din partea clienților în intervalul orar 09:00 – 22:00”, precizează compania într-un comunicat.
Zonele de livrare din București acoperite în prezent de Burger King sunt zona centrală și cartierele Berceni & Militari.
Noul restaurant Burger King din București se află pe Bulevardul Regina Elisabeta, nr. 2 și a creat 40 de noi locuri de muncă.
“Suntem încântați că am reușit să dăm startul operațiunilor în primul nostru restaurant aflat într-un spațiu central. Acum, mai mult ca niciodată, vom fi alături de clienții noștri și le vom oferi un serviciu adaptat perioadei care ne încearcă pe toți. Din dorința de a-i ști în siguranță, vom extinde zona de livrare și le punem la dispoziție aceeași burgeri cu gust autentic cu care sunt obișnuiți. Chiar și în această perioadă grea, am avut satisfacția și mulțumirea de a vedea numărul impresionant de clienți doritori să încerce produsele noastre. Dorim să ne ridicăm la nivelul așteptărilor acestora și să le furnizăm cele mai bune experiențe, în orice împrejurare”, a declarat Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest.
AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează rețeaua de cafenele Starbucks și, începând de anul trecut, lanțul de restaurante Burger King.
Înființat în 1954, Burger King este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. În prezent, peste 11 milioane de clienți intră zilnic în restaurantele din toată lumea.
Lanțul de fast-food Burger King a intrat prima dată pe piața din România în 2008, în sistem de franciză. În 2012, operatorul francizei locale a intrat în insolvență și a închis toate restaurantele. Până în 2019, un singur restauranat sub brandul Burger King mai funcționa în România, respectiv cel din Aeroportul Otopeni.
Pe acelasi subiect: