Ofensiva terestră. După ce a acaparat online-ul, Amazon deschide magazine traditionale
Amazon
Amazon.com intenţionează să deschidă zeci de magazine alimentare în Statele Unite, pentru a se extinde în sectorul afacerilor cu alimente, potrivit unor persoane apropiate situaţiei, citate de Reuters.
Compania analizează şi o strategie de achiziţii care să îi întărească noul brand de supermarketuri, prin preluarea unor lanţuri de magazine alimentare regionale, care au în proprietate cel puţin 12 unităţi.
Amazon a cumpărat în 2017 lanţul de magazine premium Whole Foods, pentru 13,7 miliarde de dolari, iar în prezent discută deschiderea unor magazine alimentare în centre comerciale din San Francisco, Seattle, Chicago, Washington, D.C., şi Philadelphia, potrivit WSJ.
Grupul de comerţ online intenţionează să deschidă primul magazin în Los Angeles, cel mai devreme la sfârşitul acestui an, şi a semnat deja contracte de închieriere pentru două sedii de magazine, care ar urma să fie inaugurate la începutul anului viitor.
Acţiunile unor magazine alimentare precum Costco şi Walmart au scăzut vineri cu circa 1% în urma informaţiei, iar cele ale Kroger cu aproape 4%. Acţiunile Amazon au urcat cu 1,4%.
Noile magazine nu au rolul să concureze direct Whole Foods şi vor oferi o varietate de produse.
Pe acelasi subiect: