Brandul românesc de biciclete Pegas a intrat pe piața din Europa, prin listarea pe Amazon, și țintește Statele Unite
Pegas. Foto: Facebook/Bicicletele Pegas
Brandul românesc de biciclete Pegas şi-a anunţat, miercuri, intrarea pe piaţa europeană prin listarea pe cinci marketplace-uri Amazon.
"Pegas, cel mai cunoscut brand de biciclete din România, iese pe piaţa europeană prin listarea pe cinci marketplace-uri Amazon. Pe lângă partenerii locali din Italia, Luxemburg, Germania, Marea Britanie, Suedia şi Polonia, Amazon oferă acces la întreaga piaţă europeană, iar implementarea unui proiect de succes va fi urmat de extinderea în Statele Unite ale Americii. Totodată, Pegas are în vedere creşterea numărului de magazine din ţară, extinderea reţelei de distribuţie internă şi internaţională şi modernizarea constantă a gamei de produse. Astfel, până la finalul lui 2020, Pegas va deschide cel puţin 10 magazine pe lângă cele existente, iar produsele brandului vor ajunge în 400 de magazine şi cinci lanţuri mari de retail, în timp ce trei milioane de euro este valoarea unui proiect cu finanţare europeană care va asigura cercetarea şi dezvoltarea produselor şi deschiderea unei linii de producţie integrate pe plan naţional", a anunțat compania într-un comunicat.
Pe de altă parte, oficialii Pegas vor demara sistemul de achiziţionare de francize, câteva zeci de magazine urmând deja să se deschidă în acest fel până la finalul lui 2018, atât în ţară, cât şi peste hotare.
Brand celebru în perioada comunistă, Pegas a dispărut de pe piaţă după 1989, dar a revenit în 2012. Cu o investiţie iniţială de 70.000 euro, antreprenorul Andrei Botescu a cumpărat marca şi a revigorat brandul.
Dacă în primul an de la lansare, Pegas a vândut doar 500 de biciclete, creşterea constantă a urcat această cifră la peste 25.000 de unităţi anual, iar cifra de afaceri a companiei, a depăşit 8 milioane de lei, în 2017.
Pe acelasi subiect: