De la alb-negru, la color. Cum au evoluat, in timp, logo-urile Coca-Cola, Apple sau Ford GALERIE FOTO
Chiar si atunci cand esti numarul unu, nu te poti relaxa. Marile afaceri au nevoie sa se reinventeze din cand in cand pentru a-si pastra clientii si pentru a depasi concurenta. Iar acest lucru nu se intampla doar la nivel de produse, ci si la nivel de imagine.
Desi se spune ca puterea obisnuintei functioneaza si, odata ce te-ai invatat cu un anumit produs sau cu o anumita imagine, numai la acelea apelezi, responsabilii de marketing stiu ca pentru a ramane competitiva in piata, o companie trebuie sa-si schimbe imaginea macar o data la cativa ani.
Asa s-a intamplat si cu logo-urile celor mai cunoscute companii, ale caror pruduse le consumam zilnic.
Business Insider a facut urmasrit evolutia catorva dintre logoi-urile marilor companii de-a lungul anilor, iar unele dintre ele sunt aproape de nerecunoscut.
Vezi in GALERIA FOTO de mai jos aceasta evolutie.
Sursa foto: Business Insider
Pe acelasi subiect: