Criticii din SUA au catalogat reclama drept „ieftina”, „banala”, „deloc originala”, declarand totodata ca singurul motiv pentru care actorul a acceptat o asemenea asociere a fost de natura financiara. Mai exact, „un contract foarte gras”.

In cadrul intalnirii anuale cu ocazia Premiilor Oscar, eveniment la care participa de regula actori nominalizati la gala, precum si critici si regizori, Clooney si-a motivat alegerile pe care le-a facut de-a lungul carierei sale.

„Incerc sa ma ocup de filme, dar in timpul meu liber pot sa fac ce doresc. Asta e scopul meu in viata: nu trebuie sa muncesc pentru bani, joc in filme din mandrie, iar uneori mai fac si reclame peste mari si tari, in special unor branduri de cafea. Fac o multime de bani din toate acestea, astfel incat imi permit sa locuiesc intr-o casa frumoasa”, a declarat artistul american.

George Clooney a adaugat ca nu-i pasa catusi de putin de rau-voitorii care comenteaza pe baza campaniilor publicitare in care el apare. “Nu-mi pasa ce zic unii. Oamenii spun: <<Asta e o reclama!”>> Si ce?”, a afirmat actorul.

Clooney nu este singurul actor din State care promoveaza pe bani grei produse facute in tari asiatice ori europene. Si alte nume din industria cinematografica au acceptat astfel de parteneriate de publicitate. Brad Pitt, Ben Stiller, Nicole Kidman, Natalie Portman, Keanu Reeves, Sylverster Stallone, Bruce Willice sunt doar cativa dintre artistii care au semnat contracte cu multe zerouri pentru cateva minute de publicitate.

Citeste si:

Brandurile isi dau jos "straiele de bunicuta", marcile vor fi create de consumatori, iar tehnologia si povestile vor scrie istorie. Evolutia pietei publicitatii in 2012