Criza a reinviat "cumparaturile in grup"!
In Franta, vremurile de criza au reinviat o practica veche: asa-numitele cumparaturi in grup. Ideea este ca fiecare sa ia cat mai multe produse de acelasi fel si sa obtina reduceri frumusele. La final, oamenii fac schimb intre ei.
Nu conteaza ce se vinde, principiul e mereu acelasi: oamenii vaneaza reducerile in cazul mai multor produse de acelasi fel. Cu asemenea chilipiruri, ajung sa plateasca mult mai putin la casa.
In prealabil, stabilesc un "plan de bataie" cu prietenii sau cu necunoscuti intalniti pe site-uri specializate pentru acest tip de cumparaturi.
Pleaca intotdeauna cu cosurile pline, dar au grija sa vada la cat se reduc costurile dupa ce vor imparti marfa cu prietenii.
Odata ajunsi acasa ori la locurile de intalnire stabilite, partenerii acestei forme de shopping isi impart totul la bucata: oua, carnati, dulciuri. Metoda functioneaza si in cazul excursiilor.