Brandul favorit al lui Basescu a avut vanzari de jumatate de milion de euro in 2009
Cand Alessandro Amato si Marian Mihart, doi dintre actionarii magazinelor de orologerie si ceasuri Cellini, investeau, la finalul lui 2008, 250.000 de euro in deschiderea primului boutique Paul&Shark din Romania, decizia parea curajoasa.
Brandul, creat in Italia in 1921, cu un portofoliu de colectii vestimentare casual pentru barbati, femei si copii, avea deja o baza de date cu 500 de clienti fideli romani, care isi faceau cumparaturile din magazinele Paul&Shark din orase precum New York, Milano, Paris sau Viena.
Iar printre cumparatorii magazinului din Romania s-a numarat si presedintele Traian Basescu. "Avem o lista de aproximativ 1.500 de clienti. Cei mai multi revin lunar sau o data la 2 luni", sustine Raluca Banciu, director general al companiei care detine magazinul. Astfel incat, in 2009 magazinul a depasit estimarile initiale de vanzari de 500.000 de euro.
Mai multe despre brandurile de lux si cumparatorii lor, in Business Magazin.