Studiu: Agentiile de marketing digital si social media vor diparea in urmatorii 10 ani. Ce spun viitorii lideri din industrie
Identitate online
"Nu avem digitalul in ADN". Asa considera generatia de tineri care va conduce in urmatorii ani destinele publicitatii si care acum sunt studenti la marketing, publicitate, PR sau Design.
Ei cred ca doar generatia noului mileniu are digitalul in sange, reusind sa stapaneasca acest mediu in mod natural. Cel putin asa a raspuns majoritatea celor 2000 de studenti cu varste intre 20 si 25 de ani, care au participat la studiul Next Generation of Marcoms.
Realizat la nivel European de MediaSchool Group in colaborare cu Publicis Groupe si publicat recent pe publicisgroupe.com, studiul arata ca dintre respondenti:
- peste 80% considera ca agentiile specializate pe social media si marketing digital nu vor mai exista in urmatorul deceniu, care va fi dominat de strategiile intergrate de advertising, marketing direct, social marketing, marketing digital si PR
- 70% cred ca marketing-ul va intra in era Content Marketing-ului si a "gandirii influentate de PR"
- 86% isi doresc sa lucreze pentru agentii care reusesc sa creeze campanii sociale in social media, campanii prin care si brandurile au de castigat
- 77% au ales Facebook drept cel mai important canal social media de promovare pentru branduri
- 44% au ales Red Bull Stratos (saltul-record din stratosfera a lui Felix Baumgarten sponsorizat de Red Bull) drept campania anului 2012
Sursa: publicisgroupe.com
Mai multe despre:
#marketing digital
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS