STUDIU: Trenduri digitale in 2013. Anul content marketing-ului sau al "marketing-ului fara marketing"
Content marketing-ul e pe val si anul acesta. Pentru advertiseri, acest asa-zis “marketing fara marketing”, care creste subtil puterea de atractie a brandului, este in centrul universului digital.
O arata un studiu recent realizat de Econsultancy in asociere cu Adobe.
Dar mai important decat focus-ul pe continutul bun in munca de promovare a unui brand este pasul catre buna optimizare a continutului: adaptarea formei la format si la device-ul pe care apare. De exemplu, adecvarea continutului la platformele mobile si afisarea lui intr-un mod cat mai creativ pe ecranul unui telefon sau al unei tablete.
Cresterea de la o zi la alta a consumului de mobil face ca optimizarea continutului in aceasta zona sa fie esentiala – fiecare pagina web, fiecare aplicatie sau format rich media content trebuie sa functioneze bine pe orice device. Iar experienta de utilizare e tot mai mult inteleasa dincolo de partea de design si usability, ca parte integranta de online customer experience.
Daca marketing-ul de continut a devenit prioritatea nr.1 in 2013 pentru multe companii, engagementul sau modul in care utilizatorii raspund la mesajele brandurilor si loialitatea lor fata de acestea are o pondere la fel de importanta. Mai ales daca vorbim de engagementul pe care il creeaza social media, “vedeta” anului trecut pe agenda digitala a marketerilor.
Pe langa activitatile de promovare, e nevoie insa si de oameni de marketing creativi, care sa aiba in plus abilitati de analiza, de lucru cu date si statistici, iar acestia sunt asa-numitii “oameni Pi” (Π). Ei sunt cei mai vanati de companii in acest an pentru marketingul in mediul digital.
sursa: Datele sunt parte a studiului international Econsultancy “Quarterly Digital Intelligence Briefing” ajuns la a opta editie, la care au raspuns online peste 700 de profesionisti de top din agentii si companii.
Topul activitatilor de marketing digital in 2013. Cum au evoluat prioritatile companiilor fata de 2012

VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS