5 tendinte de viitor in marketing-ul digital
Noi platforme si noi tehnologii din ce in ce mai “sclipitoare” si mai “smart” schimba rapid modul in care brandurile comunica cu consumatorii, iar adoptarea lor face ca si companiile sa fie tot mai smart.
1. Noi formate de reclame – reclamele video online si cele adaptate pentru mobil magnetizeaza publicul si marketerii, dar sunt si alte formate, precum reclamele “in-image” (cu text care apare cand treci cu mouse-ul peste o poza) care pot aduce continut relevant si vizibil.
2. Serviciile de localizare – consumatorii sunt peste tot si multi dintre ei vor sa fie…gasiti. Serviciile care ii localizeaza si aplicatiile de tip Foursquare pot fi adevarate mine de aur cu date despre utilizatori, dar si modalitati de integrare perfecta in viata de zi cu zi a acestora.
3. User-generated content si…curation – brandurile pot deveni si mai relevante atunci cand le ofera consumatorilor exact ce cauta. Modelul Pinterest s-a dovedit pana acum extrem de apreciat de utilizatorii dornici de a-si gestiona propriul continut, dar exista multe aplicatii sau feed-uri specializate in care consumatorii isi pot administra informatiile in functie de interese si preferinte.
4. Advertising in functie de format – strategia de display a reclamelor se va defini in functie de fiecare mediu si format in parte: fie ca e vorba de reclame pe mobil, in cadrul aplicatiilor sau chiar pe tablete.
5. Marketing integrat – Atunci cand esti relevant pentru consumatori in orice context, iti cresti posibilitatea de interactiune cu ei. Un studiu Google arata ca 74% dintre utilizatori si-au amintit de o campanie a unui brand atunci cand strategia de marketing a inclus multiple medii: mobil, TV si online.
(sursa: mashable.com)
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS