IBM si Ogilvy cauta idei pentru a crea „orase destepte”
IBM vrea sa gaseasca solutii de a ajuta orasele din toata lumea sa devina „mai destepte”, pentru a face viata locuitorilor mai usoara. De aceea, IBM si Ogilvy lucreaza impreuna la un proiect intitulat „Oameni pentru orase mai destepte”, in cadrul caruia reunesc lideri ai marilor metropole si cetateni care vor sa schimbe ceva in orasul lor.
Asa cum se vede in filmul publicitar, creat de Ogilvy, o simpla curbura a unui panou publicitar poate fi folosita de trecatori drept banca, pentru a se odihni, sau ca adapost de ploaie.
De asemenea, un panou amplasat la nivelul solului poate folosi drept rampa pentru a-i ajuta pe cei care urca scarile.
Reclama are scopul de a aduna oamenii in jurul initiativei IBM „Oameni pentru orase mai destepte”, care isi propune sa caute cele mai bune idei venite de la cetateni, pentru a transforma orasele in locuri mai bune pentru cei care le locuiesc.
Proiectul este abia la inceput, dar dupa ce clipul a fost vizualizat de mai mult de 50.000 de ori in cateva zile, are toate sansele de izbanda.
IBM & Ogilvy France Create Ads With A New Purpose in its latest "People For Smarter Cities" from Ogilvy Paris on Vimeo.
Pe acelasi subiect: