Turcia a scufundat un Airbus A300 in Marea Egee, pentru a incuraja turismul
Autoritatile turce au scufundat un Airbus A300 in dreptul statiunii Kusadasi (provincia Aydin) de la Marea Egee pentru a incuraja activitatile recreative subacvatice si pentru a atrage tuisti.
Avionul, cu o anvergura de 44 de metri si o lungime de 54 de metri, a fost coborat pe fundul marii sambata, a anuntat agentia de presa Dogan.
Spectaculoasa actiune vizeaza crearea unui recif artificial care sa atraga cat mai multi turisti pasionati de scufundari. Aparatul, vechi de 36 de ani, a fost achizitionat de orasul Aydin de la o companie aeriana privata cu 270.000 de lire turcesti (82.000 de dolari).
Turcia cauta in prezent noi mijloace de promovare a turismului, industrie esentiala pentru tara, afectata in acest an de situatia de securitate, dupa o serie de atacuri ucigase.
Operatiunea de scufundare a durat doua ore si jumatate. "Scopul nostru este sa facem din Kusadasi un centru turistic destinat scufundarilor", a declarat primarul din Aydin, Ozlem Cercioglu. "Vrem sa protejam fauna si flora submarine. Avand aceste obiective, am asistat la unul dintre cele mai mari naufragii din lume", a adaugat ea, sperand ca epava avionului va asigura un sezon turistic de 12 luni din 12.
In ultimii ani au fost depuse pe fundul marii din largul coastelor turce trei avioane mici, in speranta promovarii scufundarilor submarine, dar este prima oara ca este scufundat un aparat de asemenea dimensiuni
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS