Proprietarii de maşini Volkswagen din SUA au primit compensații de până la 10.000 de dolari, pe lângă valoarea vehiculului, în scandalul Dieselgate
Volkswagen
Americanii care au cumpărat vehicule poluante Volkswagen au primit peste 9,8 miliarde de dolari pentru soluţionarea litigiilor, a anunţat luni Comisia Federală pentru Comerţ (FTC), transmite Reuters.
Volkswagen AG s-a oferit să răscumpere sau să repare în SUA peste 550.000 de vehicule poluante, după ce în 2015 a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
În raportul final al FTC se arată că peste 86% din consumatori care au făcut plângere au ales să înapoieze maşina sau să încheie mai repede contractul de leasing, în loc să beneficieze de reparații, scrie Agerpres.
În SUA, Volkswagen a plătit consumatorilor peste 9,5 miliarde de dolari în timp ce firma Robert Bosch, furnizorul de motoare diesel, a plătit peste 300 milioane de dolari. Sunt vizate în principal 475.000 de vehicule echipate cu motoare diesel de doi litri.
Americanii care au cumpărat vehicule poluante au primit de la Volkswagen compensaţii între 5.100 şi 10.000 de dolari, pe lângă valoarea estimată a vehiculului.
Până acum, Volkswagen a plătit peste 30 de miliarde de euro (33,3 de miliarde de dolari) pentru amenzi, penalităţi, costurile răscumpărărilor de vehicule şi alte litigii.
Analiştii susţin că la vehiculele incriminate sistemul de filtrare a emisiilor poluante este dezactivat când temperatura exterioară coboară sub un anumit nivel. Conform normelor europene în vigoare, această procedură nu este permisă decât în situaţia în care permite evitarea unui accident sau a pagubelor produse motorului.
Mai multe despre:
#Volkswagen#Dieselgate
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS