Volkswagen îngheaţă angajările până la finalul lui 2020. ”Livrările, şi prin urmare veniturile, au scăzut masiv, dar se menţin o mare parte din costuri”
Volkswagen
Volkswagen a oprit angajarea de personal nou la brandul său de bază până la finalul anului, a anunţat miercuri Ralf Brandstaetter, şeful brandului VW, transmite Reuters.
În pofida unei uşoare redresări a cererii, vânzările auto rămân sub nivelul de dinaintea crizei provocate de pandemia de coronavirus (COVID-19), a explicat Brandstaetter.
Acesta a adăugat: "Rămânem sub o presiune semnificativă privind preţurile. Livrările, şi prin urmare veniturile, au scăzut masiv. În acelaşi timp se menţin o mare parte din costuri. De aceea am decis să nu facem noi angajări".
Brandstaetter a dat asigurări că garanţiile Volkswagen privind locurile de muncă ale angajaţilor din Germania până în 2029 rămân în vigoare.
Bernd Osterloh, şeful sindicatului VW şi membru în Consiliul de Supervizare al producătorului auto, a declarat că, fără angajări externe, VW trebuie să depună mai multe eforturi pentru a-i recalifica pe actualii angajaţi.
Într-un interviu acordat Wolfsburger Allgemeine Zeitung, Osterloh a afirmat că se aşteaptă ca producţia fabricii din Wolfsburg să scadă anul acesta la aproximativ 500.000 de maşini, faţă de 700.000, cât era planificat, scrie Agerpres.
Pe plan global, vânzările de maşini ar urma să scadă anul acesta cu 15% - 20%, în urma impactului pandemiei de coronavirus (COVID-19), a previzionat recent Volkswagen.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS