Labradorul Fenton, cea mai noua senzatie de pe Youtube, a devenit in doua zile cea mai profitabila idee de business VIDEO
Vocea nervoasa a unui barbat care-si alearga cainele prin parcul Richmond din Londra a devenit hit pe internet. Si mai mult de atat, cel mai descarcat ringtone, dupa ce peste un milion de oameni au vizionat clipul pe Youtube. Fenton, labradorul negru si neascultator, a devenit, fara sa vrea, si idee de business.
In video-ul care a devenit senzatie pe net, poate fi vazut un barbat care-si alearga si striga iritat cainele ce fugareste 40 de caprioare inspaimantate. Initial, cei care au vizionat pe Youtube clipul au avut impresia ca pe catel il cheama Benton. Cei de la The Daily Telegraph au descoperit insa ca e Fenton. Marti, a devenit cel mai popular subiect de discutie pe Twitter. De aici si pana a deveni cunoscut in toata lumea a fost numai un pas.
Cainele l-a inspirat pe Luke Forsythe, un designer din Londra, sa creeze tricouri legate de faimosul catel. Si banii au inceput sa curga. A fost insa o problema. Initial pe tricouri scria Benton si nu Fenton.
Clipul a fost filmat cu telefonul mobil de catre Jake Goodyear, 13 ani, din Holloway, nordul Londrei, in timp ce se plimba prin parc cu tatal sau. Iar pustiul a devenit vedeta, dupa ce a postat pe net imaginile de 47 de secunde. Este "inundatie" de cereri de interviuri din partea celor mai mari televiziuni si posturi de radio din Marea Britanie si America, precum si din partea unor ziare celebre din Europa.
Pe proprietarul cainelui nu-l asteapta insa clipe prea fericite. Il paste o amenda, caci trebuia sa-si tina cainele in frau pentru a nu intra pe spatiul verde unde se aflau caprioarele.
Foto: David Rose