Autorităţile americane obligă Boeing să facă modificări la aparatele de zbor 737 MAX 8 şi 737 MAX 9, după accidental din Etiopia
Boeing 737 MAX 9
Autorităţile americane vor obliga compania Boeing să facă modificări la aparatele de zbor 737 MAX 8 şi 737 MAX 9, dar nu vor consemna la sol aceste avioane, după accidentul produs duminică în Etiopia.
Un avion 737 MAX 8 al companiei Ethiopian Airlines s-a prăbuşit duminică la sud-est de Addis Abeba, la scurt timp după decolare. În accident şi-au pierdut viaţa toate cele 157 persoane aflate la bord.
Un avion de acelaşi model, versiune remotorizată a lui 737, s-a prăbuşit în mare în Indonezia în octombrie, tot la câteva minute după decolare. Numărul victimelor a fost atunci de 189.
La acel moment, autorităţile de la Jakarta nu au considerat necesar să imobilizeze la sol aparatele de zbor, chiar dacă, după accidentul avionului companiei Lion Air, 737 MAX suscită numeroase semne de întrebare în comunitatea aeronautică.
Agenţia Federală a Aviaţiei (FAA) a cerut luni companiei Boeing să efectueze modificările solicitate 'cel mai târziu în aprilie', potrivit unei informări către autorităţile aviaţiei civile internaţionale.
Aceste modificări vizează softuri şi sistemul de control MCAS conceput pentru evitarea înclinării prea bruşte a avionului la decolare.
De asemenea, Boeing trebuie să actualizeze manualul destinat instruirii piloţilor acestor avioane.
'Dacă vom identifica o problemă care afectează securitatea, FAA va lua măsuri imediate şi corespunzătoare', a dat asigurări agenţia.
În prezent, există 387 avioane Boeing 737 MAX 8 operaţionale în cadrul a 59 de companii aeriene din întreaga lume. O treime dintre aparate sunt în serviciu în China.
SUA au consemnat la sol o întreagă flotă de avioane doar de două ori în ultimii 40 de ani, ultima dată în ianuarie 2013, când aparatele de zbor 787 Dreamliner de la Boeing au avut interdicţie temporară de decolare din cauza unor probleme la baterii.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS