Pepsi, in hainele din anii '70. Cat se castiga din ambalajele retro?
PepsiCo
Pepsi deruleaza o campanie prin care face apel la savoarea anilor ‘70-’80, proiect care nu vizeaza insa in principal consumatorii ale caror amintiri se leaga de acea perioada, ci pe cei mai tineri. Tot pe istoria marcii si pe ambalaje vintage mizeaza anul acesta si Coca-Cola.
"Este o investitie in viitor, nu in trecut", sustine Calin Clej, managerul de marketing al diviziei de bauturi racoritoare carbogazoase la PepsiCo Romania, care argumenteaza ca principala miza a campaniei nu este legata de volumele de vanzari, ci de imaginea marcii, pornind de la statutul Pepsi ca "moneda sociala" traditionala in Romania, relateaza Business Magazin.
Proiectul, dezvoltat pe plan local, "ar fi greu de inteles in orice alta tara", spune Clej, care adauga ca reactiile consumatorilor au fost peste asteptari, atat in ce priveste numarul de reactii, cat si in privinta gradului de implicare.
De la debutul campaniei, in urma cu cateva saptamani, numarul de fani pe contul de Facebook al companiei, ajuns la aproape 70.000, creste zilnic cu 5.000 de "like"-uri. "Nicio alta marca activa pe piata nu are un numar atat de mare de fani", afirma managerul.
In plus, numarul de povesti care s-au strans pentru a stabili un punct de plecare si o idee centrala "sunt atat de multe, incat campania poate fi reluata an de an, pe termen nelimitat". Pentru realizarea spotului publicitar au fost folosite filmari de epoca, de acum 30-40 de ani, iar imaginile reunesc poze sepia (imagini care au patina timpului) din arhive personale, care dezvaluie crampeie din viata de atunci.
De fapt, nostalgia fata de viata din acele perioade a capatat deseori o forma cat se poate de concreta: "au intrebat foarte multi oameni de-a lungul anilor", spune oficialul companiei. Asa ca in toamna trecuta s-au hotarat sa pregateasca pentru 2011 o campanie care sa aduca in lumina reflectoarelor vechiul Pepsi. Elementul central al proiectului este sticla, a carei executie creativa a fost facuta la finalul anului trecut, inspirata de sticlele in care era imbuteliata pe vremuri bautura racoritoare.
Citeste mai multe pe www.businessmagazin.ro
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS