Inna este imaginea Pepsi in Romania
PepsiCo Romania a incheiat un parteneriat de imagine cu Inna, artista despre care The Guardian a scris ca este "unul dintre cele mai mari exporturi ale Romaniei". Inna devine astfel promotoarea proiectelor companiei in Romania anul acesta.
"Atat creativitatea si talentul artistului Inna, cat si ambitia sa sunt caracteristici ce reflecta valorile Pepsi si provocarea pe care noi am lansat-o lumii intregi - Refresh Your World. Inna este cea care a oferit un suflu nou muzicii romanesti si care a dovedit tinerei generatii ca, daca ai talent, trebuie doar sa indraznesti sa schimbi lumea ce te inconjoara", a declarat Calin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo Romania.
"Sunt foarte fericita ca am primit acest rol, este o adevarata provocare si astept cu drag sa vad ce imi rezerva aceasta experienta. Refresh your world este cu adevarat un principiu pe care ar trebui sa il urmam cu totii, atunci cand ne dorim sa schimbam in bine lucrurile din preajma noastra", a declarat la randul ei Inna.
Citeste si: Inna, exemplul ca muzica romaneasca poate cuceri topurile