Are 18 ani si castiga jumatate de milion de dolari pe an
Are 18 ani si este una dintre cele mai cunoscute persoane din online. Bethany Mota are mai multi fani pe retelele de socializare decat cele mai importante reviste de moda din lume, scrie Business Insider.
Un fenoment in socia media, adorata si urmarita de milioane de fani, americanca Bethany Mota traieste un vis. Cel mai popular canal de YouTube al sau are peste 4,8 milioane de abonati, devansand-o pe Lady Gaga.
Pe Instagram este urmarita de peste 2,2 milioane de persoane, mai mult decat Vogue, Elle, Marie Claire, Glamour si Cosmopolitan.
Si nici pe Twitter lucrurile nu stau mai rau: 1,15 milioane de fani.
Bethany, care abia a terminat liceul anul trecut si inca locuieste cu parintii sai intr-un orasel din nordul Californiei, si-a castigat popularitatea din asa numitele “haul videos”. Adica video-uri de prezentare a unor produse de infrumusetare (dar nu numai) pentru femei. Merge in magazine, cumpara cele mai noi produse cosmetice sau orice are legatura cu moda si lifestyle, pe care apoi le testeaza. Parerile sunt inregistrate pe camera si impartasite pe Internet, iar viitoarele cumparatoare stiu astfel dinainte la ce sa se astepte de la noul produs.
Totul este foarte simplu. Nu exista stilisti, editori sau aparatura video performanta. Totul se rezuma la un webcam, conexiune la Internet si o gramada de pungi de cumparaturi. Genul acesta a prins la public tocmai datorita parerilor sincere exprimate in videoclipuri. Privitorii au garantia ca protagonistele, cele care incearca produsele, nu sunt platite de catre companii sa spuna lucruri pozitive la adresa lor si, de fapt, de multe ori se intampla ca laudele sa fie mai putine decat criticile.
Iar brandurile au observat noul trend si vor acum sa prinda acest "tren", pentru a-si maximiza rata de promovare.
In cazul ei, propunerea de colaborare a venit de la Aeropostale, o companie vestimentara pentru adolescente, care i-a creat acesteia propria linie de imbracaminte si de bijuterii. Pornind de la asta, pustoaica a inceput sa apara apoi in Teen Vogue si in alte publicatii de profil.
YouTube a functionat ca rampa de lansare in trecut si pentru alte vedete (de exemplu, Justin Bieber), dar contractul cu Brithany Mota este probabil cea mai cunoscuta colaborare de pana acum dintre o companie listata la bursa si o vedeta a carei popularitate exista aproape exclusiv in social media.
Tanara a realizat sute de videoclipuri, pe care le editeaza singura. Aceasta continua sa se axeze pe review-urile de produse, dar intre timp a inceput sa filmeze si tutoriale despre aranjarea parului si sa ofere lectii de machiaj sau de design interior.
In 2010 si-a lansat al doilea canal de YouTube, Bethanyslife. Si aici a reusit sa atraga nu mai putin de 1,6 milioane de fani.
Bethany Mota a refuzat sa comenteze asupra castigurilor sale, dar surse familiare cu mecanismul publicitar al YouTube estimeaza ca ar putea face cu usurinta cate 40.000 de dolari pe luna, din clipurile pe care le filmeaza.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS