Serviciul, lansat in teste de la inceputul acestui an, ofera clientilor posibilitatea de a ridica plicuri sau colete trimise prin FAN Courier de la cele mai apropiate magazine de proximitate PayPoint Colet Expres. Collect Point, prin reteaua PayPoint Colet Expres, se lanseaza intr-o prima etapa in Bucuresti, in 160 de locatii, urmand ca pana in toamna sa fie disponibil in cateva mii de magazine de proximitate din intreaga tara.

Serviciul reprezinta cea mai noua optiune de ridicare si plata a comenzilor online, poate fi accesat doar pentru colete care au o greutate maxima de 10 kg.

Programul extins de lucru al magazinelor de proximitate, posibilitatea de a ridica expedierea in termen de 7 zile calendaristice in intervalele orare optime pentru client vor reduce considerabil situatiile in care clientul nu este gasit la adresa, nu poate astepta curierul in intervalul 9.00-17.00 sau nu are banii de ramburs pregatiti si solicita o alta zi pentru livrare sau chiar refuza expedierea acuzand intarzierea in livrare. 

Comisioanele aferente serviciilor prestate de PayPoint vor fi suportate de FAN Courier, astfel incat serviciul nu are costuri suplimentare pentru clienti.

FAN Courier a dezvoltat serviciul Collect Point prin reteaua PayPoint Colet Expres ca urmare a cresterii explozive a cererii de servicii in industria de curierat, dar si pentru a veni in intampinarea nevoii clientilor si a reduce timpii de asteptare.

O alta solutie de eficientizare a trimiterilor este reprezentata de centrele de predare/primire deschise de FAN Courier in cateva dintre cele mai importante centre urbane si de afaceri in ultimii ani.  

FAN Courier, companie cu capital integral romanesc, fondata in 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Patrascanu, a devenit in 2006 liderul pietei romanesti de curierat. FAN Courier deserveste cei peste 40.000 de clienti, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5.350 de colaboratori si a unei flote auto de peste 3.200 de autovehicule.

PayPoint si-a lansat oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub marca proprie in Romania in august 2008 si si-a extins portofoliul de clienti prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. In prezent, reteaua punctelor de plata PayPoint numara peste 11.000 de terminale iar compania are incheiate contracte cu 130 clienti importanti din domeniul telecomunicatiilor, al utilitatilor si al serviciilor financiare si nu numai.