Trimiterile prin FAN Courier pot fi ridicate si din reteaua de magazine PayPoint Colet Expres
            FAN Courier
                        
            FAN Courier, liderul pietei locale de curierat, dezvolta serviciul Collect Point in parteneriat cu reteaua PayPoint si lanseaza o noua optiune de livrare pentru eficientizarea trimiterilor: Collect Point prin reteaua PayPoint Colet Expres.         
        
	Serviciul, lansat in teste de la inceputul acestui an, ofera clientilor posibilitatea de a ridica plicuri sau colete trimise prin FAN Courier de la cele mai apropiate magazine de proximitate PayPoint Colet Expres. Collect Point, prin reteaua PayPoint Colet Expres, se lanseaza intr-o prima etapa in Bucuresti, in 160 de locatii, urmand ca pana in toamna sa fie disponibil in cateva mii de magazine de proximitate din intreaga tara.
	Serviciul reprezinta cea mai noua optiune de ridicare si plata a comenzilor online, poate fi accesat doar pentru colete care au o greutate maxima de 10 kg.
	Programul extins de lucru al magazinelor de proximitate, posibilitatea de a ridica expedierea in termen de 7 zile calendaristice in intervalele orare optime pentru client vor reduce considerabil situatiile in care clientul nu este gasit la adresa, nu poate astepta curierul in intervalul 9.00-17.00 sau nu are banii de ramburs pregatiti si solicita o alta zi pentru livrare sau chiar refuza expedierea acuzand intarzierea in livrare. 
	Comisioanele aferente serviciilor prestate de PayPoint vor fi suportate de FAN Courier, astfel incat serviciul nu are costuri suplimentare pentru clienti.
	FAN Courier a dezvoltat serviciul Collect Point prin reteaua PayPoint Colet Expres ca urmare a cresterii explozive a cererii de servicii in industria de curierat, dar si pentru a veni in intampinarea nevoii clientilor si a reduce timpii de asteptare.
	O alta solutie de eficientizare a trimiterilor este reprezentata de centrele de predare/primire deschise de FAN Courier in cateva dintre cele mai importante centre urbane si de afaceri in ultimii ani.  
	FAN Courier, companie cu capital integral romanesc, fondata in 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Patrascanu, a devenit in 2006 liderul pietei romanesti de curierat. FAN Courier deserveste cei peste 40.000 de clienti, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5.350 de colaboratori si a unei flote auto de peste 3.200 de autovehicule.
	PayPoint si-a lansat oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub marca proprie in Romania in august 2008 si si-a extins portofoliul de clienti prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. In prezent, reteaua punctelor de plata PayPoint numara peste 11.000 de terminale iar compania are incheiate contracte cu 130 clienti importanti din domeniul telecomunicatiilor, al utilitatilor si al serviciilor financiare si nu numai.
            
                        
        
                Mai multe despre:
                #FAN Courier#curierat            
        
        
            
                    Pe acelasi subiect:
		
            
        
        
        
        	        
    
 VOYO

  RON
  RON
  RON
  RON
                                
	(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
            
                                ”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”            
                                
	România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
            
                                
	Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
            
                                
	Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
            
                                Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa            
                                
	(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
            
                                
	(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
            
                                
	Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT 
            
                                Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate            
                                Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing            
                                Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea            
                Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături            
                                                        
	Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
                            
                                                        
	UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
                            
                                                        
	Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
                            



 RSS