FAN Courier extinde reteaua de centre de predare/primire expeditii din Bucuresti. Operatorul estimeaza afaceri de 102 mil. euro in acest an, in crestere cu 15%
FAN Courier
FAN Courier, companie cu capital integral romanesc, intentioneaza sa deschida pana la finalul acestui an alte doua centre de primire/predare expeditii, a anuntat compania.
Astfel, de miercuri, devine operational cel de-al 9-lea centru, situat in Bd. Theodor Pallady, urmand ca pana la finalul anului numarul acestora sa ajunga la zece.
Investitia in centrele de predare/primire expeditii completeaza planul de dezvoltare a companiei pe termen mediu si lung, plan in care se inscriu deschiderea celui de-al doilea HUB Regional la Brasov, dar si modernizarea sediilor din principalele centre urbane unde opereaza FAN Courier.
“Centrul de predare/primire expeditii din Bd. Theodor Pallady nr. 2, bl. M2A, operational incepand de astazi, este o solutie suplimentara pe care am adoptat-o pentru clientii care nu pot sau nu doresc sa astepte curierul acasa. Este o solutie in completarea serviciului Collect Point si a parteneriatului semnat la finalul lui 2014 cu OMV-Petrom. Investitiile pentru cresterea gradului de satisfactie a clientilor sunt prioritare pentru evolutia companiei noastre. In acelasi registru se inscriu si deschiderea noului HUB Regional de la Brasov dar si afilierea noastra la organisme internationale precum EURODIS, cu care ne putem sustine cresterea eficientei serviciilor”, a declarat Roxana Magopet, Marketing&PR Manager al FAN Courier.
Amenajat intr-un spatiu de 68 mp si avand dubla functionalitate – spatiu de receptie si punct operational, centrul a fost ales pentru a acoperi o noua zona a Capitalei. Programul de lucru cu clientii va fi similiar celor din celelalte 8 centre din Capitala: luni-vineri, intre orele 9.00-21.00 si sambata 9.00-14.00.
FAN Courier, lider al pietei locale de curierat de peste zece ani, estimeaza pentru anul in curs o cifra de afaceri de 102 milioane de euro, in crestere cu aproximativ 15% fata de anul anterior. Compania a mentinut chiar si in perioada crizei financiare un ritm mediu de crestere de 15%, iar avansul afacerilor s-a datorat identificarii de noi directii de dezvoltare si investitiilor asumate si realizate din surse proprii. In 2015, investitiile realizate de FAN Courier au fost de peste 12 milioane de euro, cu aproape 50% mai mari decat estimarile initiale.
FAN Courier este o companie cu capital integral romanesc, fondata in 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Patrascanu. Din 2006 este liderul pietei romanesti de curierat.
Mai multe despre:
#FAN Courier
Pe acelasi subiect: