Schimbarea la fata a celui mai cunoscut site de sharing. In ce se transforma YouTube
Cunoscutul site de sharing are sanse mari sa se transforme cu succes intr-un business cel putin la fel de profitabil precum este la ora actuala. De cand Google a cumparat continutul original pentru serviciul sau de streaming, cu 1,6 miliarde de dolari, s-a tot vorbit de schimbarea la fata a canalului YouTube. Sa fie, oare, aceasta mai aproape decat ne imaginam?
Managerul de produse de la YouTube, Shishir Mehrotra, va vorbi despre dezvoltarea canalului video pe 21 martie, intr-o conferinta care va avea loc in San Fracisco, potrivit Business Insider.
Mai multe despre transformarea site-ului de sharing si upload, despre piata aplicatiilor inteligente, despre tabletele minune, jocurile si comertul online va explica insusi Mehrotra, luna viitoare. Pana atunci, sa vedem care sunt principalele atuuri pe care mizeaza fondatorii site-ului.
1. YouTube este un site divers, include o multitunde de functii, pentru toate tipurile de consumatori.
2. Canalul online pune la bataie 100 de milioane de dolari pentru ca producatorii sa transforme site-ul intr-unul cu continut dedicat. Beneficiarii vor fi recompensati prin publicitate, scrie Business Insider. In tot acest timp, YouTube isi va organiza domeniul in mai multe canale, pentru a ajuta astfel publicitarii sa-si localizeze publicul-tinta. Rezultatul? Se zvoneste deja ca toate spatiile publicitare au fost deja vandute, in comparatie cu primul trimestru din 2011.
3. YouTube este gratuit. Si nu doar ca va ramane astfel, ci va deveni tot mai accesibil, sustin jurnalistii americani. Acest lucru reprezinta un castig in folosul utilizatorilor.
Utilizatorii de internet de pretutindeni adora site-urile gratuite. Pana acum, doar iTunes a dovedit ca atunci cand produci un continut elegant si accesibil, ii poti determina pe oameni sa plateasca pentru el. YouTube este un produs realizat de operatorul celui mai mare motor de cautare: Google. Ajutat de acesta din urma, precum si de software-urile de care gigantul onlien dispune, YouTube are toate sansele sa devina, la randul lui, un gigant.
Cand YouTube va deveni canal TV
Google are nenumarate parteneriate cu televiziuni din intreaga lume, fapt care-l poate ajuta sa-si transforme fara prea multe eforturi, cel mai popular site de sharing intr-o televiziune online. Ce se va intampla, insa, cand vom ajunge acolo? Uriasul continut de pe YouTube il vom putea accesa printr-o telecomanda, de la distanta. Televiziunea online se va „intalni” cu cea traditionala in propria sufragerie si 1,6 milioane de telespectatori vor putea urmari cele mai noi filmulete postate.
Bineinteles, competitorii unui asemenea proiect nu intarzie sa apara. Compania americana Apple este doar unul dintre rivalii YouTube, de care Google ar trebui sa se fereasca in ceea ce priveste cota de piata. Inca nu se cunosc detalii asupra televiziunii online, din perspectiva Apple TV, dar probabil, nu vor intarzia sa apara informatii cu privire la televiziunea viitorului: online-ul.
Intrebarea care ramane este urmatoarea: cine va reusi sa detina monopolul?
Citeste si:
Cum a devenit criza datoriilor din Europa asul din maneca al celor de la Google
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS