Managerul de produse de la YouTube, Shishir Mehrotra, va vorbi despre dezvoltarea canalului video pe 21 martie, intr-o conferinta care va avea loc in San Fracisco, potrivit Business Insider.

Mai multe despre transformarea site-ului de sharing si upload, despre piata aplicatiilor inteligente, despre tabletele minune, jocurile si comertul online va explica insusi Mehrotra, luna viitoare. Pana atunci, sa vedem care sunt principalele atuuri pe care mizeaza fondatorii site-ului.

1. YouTube este un site divers, include o multitunde de functii, pentru toate tipurile de consumatori.

2. Canalul online pune la bataie 100 de milioane de dolari pentru ca producatorii sa transforme site-ul intr-unul cu continut dedicat. Beneficiarii vor fi recompensati prin publicitate, scrie Business Insider. In tot acest timp, YouTube isi va organiza domeniul in mai multe canale, pentru a ajuta astfel publicitarii sa-si localizeze publicul-tinta. Rezultatul? Se zvoneste deja ca toate spatiile publicitare au fost deja vandute, in comparatie cu primul trimestru din 2011.

3. YouTube este gratuit. Si nu doar ca va ramane astfel, ci va deveni tot mai accesibil, sustin jurnalistii americani. Acest lucru reprezinta un castig in folosul utilizatorilor.

Utilizatorii de internet de pretutindeni adora site-urile gratuite. Pana acum, doar iTunes a dovedit ca atunci cand produci un continut elegant si accesibil, ii poti determina pe oameni sa plateasca pentru el. YouTube este un produs realizat de operatorul celui mai mare motor de cautare: Google. Ajutat de acesta din urma, precum si de software-urile de care gigantul onlien dispune, YouTube are toate sansele sa devina, la randul lui, un gigant.

Cand YouTube va deveni canal TV

Google are nenumarate parteneriate cu televiziuni din intreaga lume, fapt care-l poate ajuta sa-si transforme fara prea multe eforturi, cel mai popular site de sharing intr-o televiziune online. Ce se va intampla, insa, cand vom ajunge acolo? Uriasul continut de pe YouTube il vom putea accesa printr-o telecomanda, de la distanta. Televiziunea online se va „intalni” cu cea traditionala in propria sufragerie si 1,6 milioane de telespectatori vor putea urmari cele mai noi filmulete postate.   

Bineinteles, competitorii unui asemenea proiect nu intarzie sa apara. Compania americana Apple este doar unul dintre rivalii YouTube, de care Google ar trebui sa se fereasca in ceea ce priveste cota de piata. Inca nu se cunosc detalii asupra televiziunii online, din perspectiva Apple TV, dar probabil, nu vor intarzia sa apara informatii cu privire la televiziunea viitorului: online-ul.

Intrebarea care ramane este urmatoarea: cine va reusi sa detina monopolul?

Citeste si:

Cum a devenit criza datoriilor din Europa asul din maneca al celor de la Google