Guvernul britanic vrea o mai atenta supraveghere a produselor muzicale. Eticheta “Parental Advisory” ar putea ajunge si pe Spotify si YouTube
British Phonographic Industry care se ocupa de tot ceea ce inseamna muzica dincolo de Canalul Manecii a luat masuri pentru ca produsele care ar putea avea continut daunator minorilor sa fie mai bine marcate. Astfel, celebra eticheta “Parental Advisory” aplicata pe CD-uri si DVD-uri va fi prezenta intr-o forma adecvata si pe site-urile de streaming sau download legal precum Spotify sau YouTube.
Chiar si autoritatea britanica pentru audiovizual “Ofcom” a facut cativa pasi in acest sens: a atentionat posturile muzicale cu privire la videoclipurile “cu bogat continut sexual” ale unor artisti precum Rihanna sau Lady Gaga. Consiliul considera ca asemenea produse n-ar trebui difuzate fara o analiza atenta a continutului.
Mai mult, premierul Marii Britanii David Cameron a anuntat lansarea unui site unde parintii se pot plange de produse media al caror continut este daunator minorilor. Intre aceste produse media se afla filmele, emisiunile, videoclipurile si chiar spoturile publicitare.