In ultimii cinci ani, veniturile Nike au crescut cu 52,2% sau 10,5 miliarde dolari, pentru ca in ultimul exercitiu fiscal, incheiat la 31 mai 2015, sa ajunga la 30,6 miliarde de dolari. 

Sefii de la Nike au anuntat ca producatorul de echipamente sportive vrea sa-si dubleze vanzarile de produse destinate femeilor, pana la 11 miliarde dolari in 2020, in timp ce vanzarile online ar urma sa creasca de sapte ori pana la sapte miliarde de dolari. 

"In prezent, operatiunile noastre destinate femeilor sunt mai mari decat operatiunile online destinate barbatilor. Aceasta ne da un semnal ca din ce in ce mai multe femei vor sa aiba acces la brandul nostru", a declarat presedintele brandului Nike, Trevor Edwards. 

"Femeile au incurajat un nou lifestyle in domeniul sportiv, articolele de imbracaminte si incaltaminte de tip activewear. Acesta nu este un trend pe termen scurt, ci o modificare de lifestyle", a declarat la randul sau CEO-ul Nike, Mark Parker. 

Nike a anuntat ca in perioada iunie-august 2015 vanzarile sale pe piata din China au crescut cu 30%, in timp ce alti retaileri au avut probleme. Edwards a subliniat ca nu a existat o incetinire a cererii pe aceasta piata, adaugand ca se asteapta sa continue sa creasca intr-un ritm semnificativ.

"In cazul Chinei, unul dintre elementele care va continua sa fie un factor de crestere pe piata pentru noi este continua crestere a clasei mijlocii ,iar acesti oameni continua sa fie interesati de sport", a spus Edwards. 

Principalul rival al celor de la Nike, grupul german Adidas, se asteapta si el ca pana in 2020 vanzarile sale sa creasca cu 50% pana la 22 de miliarde euro, comparativ cu 14,8 miliarde de euro in 2014, urmand ca profitul net sa creasca cu 15% pe an, in medie, fata de o crestere de 7-10% pe care o asteapta pentru 2015.