Nike se asteapta la vanzari anuale de 50 mld. dolari in 2020. Operatiunile destinate femeilor sunt acum mai mari ca cele pentru barbati
Grupul american Nike, cel mai mare producator mondial de echipamente sportive, si-a propus o crestere de 63% a veniturilor in urmatorii cinci ani, pana la 50 de miliarde de dolari in 2020, ca urmare a extinderii operatiunilor in domeniul e-commerce si majorarii vanzarilor de produse destinate femeilor, transmite Reuters.
In ultimii cinci ani, veniturile Nike au crescut cu 52,2% sau 10,5 miliarde dolari, pentru ca in ultimul exercitiu fiscal, incheiat la 31 mai 2015, sa ajunga la 30,6 miliarde de dolari.
Sefii de la Nike au anuntat ca producatorul de echipamente sportive vrea sa-si dubleze vanzarile de produse destinate femeilor, pana la 11 miliarde dolari in 2020, in timp ce vanzarile online ar urma sa creasca de sapte ori pana la sapte miliarde de dolari.
"In prezent, operatiunile noastre destinate femeilor sunt mai mari decat operatiunile online destinate barbatilor. Aceasta ne da un semnal ca din ce in ce mai multe femei vor sa aiba acces la brandul nostru", a declarat presedintele brandului Nike, Trevor Edwards.
"Femeile au incurajat un nou lifestyle in domeniul sportiv, articolele de imbracaminte si incaltaminte de tip activewear. Acesta nu este un trend pe termen scurt, ci o modificare de lifestyle", a declarat la randul sau CEO-ul Nike, Mark Parker.
Nike a anuntat ca in perioada iunie-august 2015 vanzarile sale pe piata din China au crescut cu 30%, in timp ce alti retaileri au avut probleme. Edwards a subliniat ca nu a existat o incetinire a cererii pe aceasta piata, adaugand ca se asteapta sa continue sa creasca intr-un ritm semnificativ.
"In cazul Chinei, unul dintre elementele care va continua sa fie un factor de crestere pe piata pentru noi este continua crestere a clasei mijlocii ,iar acesti oameni continua sa fie interesati de sport", a spus Edwards.
Principalul rival al celor de la Nike, grupul german Adidas, se asteapta si el ca pana in 2020 vanzarile sale sa creasca cu 50% pana la 22 de miliarde euro, comparativ cu 14,8 miliarde de euro in 2014, urmand ca profitul net sa creasca cu 15% pe an, in medie, fata de o crestere de 7-10% pe care o asteapta pentru 2015.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS