Cum si-a propus Adidas sa detroneze Nike. Pantoful care ar putea face saltul decisiv, de pe 6 direct pe locul 1
Unul dintre cele mai cunoscute sloganuri de promovare ale Adidas este "imposibilul nu inseamna nimic". Compania producatoare de pantofi sport pare sa ia acest lucru in serios, propunandu-si o revenire spectaculoasa in bransa si detronarea rivalilor de la Nike.
In acest moment, Adidas se afla pe locul sase in topul producatorilor de incaltaminte sport din Statele Unite, dar intentioneaza sa schimbe acest lucru prin lansarea pantofilor Energy Boost. La 150 de dolari perechea, acestia promit cumparatorilor mai mult elan in timpul alergarii, cu un consum mai mic de energie.
Planurile Adidas vizeaza vanzarea a un milion de perechi in acest an si chiar depasirea Nike – liderul actual, in decurs de cinci ani, pe piata din America, acolo unde compania a intampinat cele mai mari probleme.
Potrivit Bloomberg, industria pantofilor de alergat este una de 15 miliarde de dolari.