"Beanz Meanz Heinz", sloganul unei companii alimentare, ocupa prima pozitie in clasamentul realizat de revista Creative Review.

Fostul manager executiv in publicitate, Maurice Drake, cel care a creat deviza, a declarat: "Inca mi se pare fantastic ca, la mai mult de 40 de ani de la nasterea sloganului, "Beanz Meanz Heinz" continua sa aiba relevanta si o putere de brand incredibila, si prinde chiar si acum la generatiile aflate intr-o lume in permanenta schimbare”.

Locul doi in top apartine motivationalului "Just Do It", al celor de la Nike, folosit de companie si dupa 25 de ani de la creatie.

Pozitia cu numarul trei revine sloganului "Does Exactly What it Says On the Tin" al celor de la Ronseal’s.

Pe patru se afla celebrul "Make Love Not War", iar pe cinci, "Every Little Helps" de la Tesco.

Alte sloganuri memorabile in top 20: "Vorsprung Durch Technik" - Audi (locul sapte), "Have a Break. Have a Kit Kat" (locul sase) si chiar sloganul guvernamental din '39 "Keep Calm and Carry On" (locul 12).

Citeste si:

Criza rescrie istoria in industria auto. 2 producatori europeni, nevoiti sa se alieze pentru a face fata gigantului Volkswagen