Nike vinde brandul Umbro la jumatate din pretul la care l-a cumparat
Umbro
Producatorul american de articole sportive Nike a anuntat, astazi, ca va vinde bramdul de echipament pentru fotbal Umbro catre Iconix Brand Group in schimbul a 225 de milioane de dolari, mai putin de jumatate din suma de achizitie, platita in urma cu patru ani, informeaza AFP.
Compania americana Nike anuntase din mai ca intentioneaza sa cedeze Umbro si Cole Haan, o marca de imbracaminte si accesorii, pentru a se concentra asupra marcilor Nike, Jordan, Converse si Hurley. Tranzactia cu Iconix Brand Group ar urma sa se finalizeze pana la sfarsitul acestui an.
Nike a achizitionat Umbro in 2008 pentru 565 milioane de dolari.
"Este o decizie dificila de a ceda toate activitatile, dar aceasta vazare ne va permite sa ne focalizam pe cresterea marcilor cu un mai mare potential", a declarat directorul general Mark Parker, care a adaugat ca Nike Football va face fata cerintelor pietei articolelor pentru acest sport.
Neil Cole, directorul general al Iconix Brand, un grup american care reuneste marci cunoscute peste Ocean, ca Danskin sau Ed Hardy, a calificat Umbro drept "o marca de fotbal adevarata si autentica cu o baza mondiala de fani fideli".
Umbro are sediul in Marea Britanie, la Manchester.
Pe acelasi subiect: