Volkswagen s-a angajat sa repare toate masinile din Europa implicate in scandalul Dieselgate, dar nu va acorda despagubiri, ca in SUA
Comisarul pentru justitie, consumatori si egalitate de gen, Vera Jourova, s-a intalnit cu un membru al Consiliului de Administratie al Volkswagen, care a dat asigurari ca pana la sfarsitul anului va fi prezentat un plan pentru informarea clientilor cu privire la necesitatea reparatiilor, astfel incat masinile sa indeplineasca normele UE privind emisiile de oxid de azot.
De asemenea, grupul german a promis ca pana in toamna anului viitor va repara toate masinile din Europa echipate cu softul care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel si va oferi clientilor un certificat de conformitate, a anuntat Christian Wigand, purtator de cuvant al comisarului pentru justitie, consumatori si egalitate de gen.
Vera Jourova lucreaza cu grupurile de clienti ai VW pentru a presa grupul german sa-si compenseze clientii din Europa, asa cum s-a intamplat in SUA in urma scandalului emisiilor.
Recent, seful producatorului auto, Matthias Mueller, a respins solicitarile ca VW sa compenseze clientii europeni din cauza scandalului emisiilor, asa cum s-a intamplat in SUA. Mueller a declarat, pentru publicatia germana Welt am Sonntag, ca un acord similar ar fi neadecvat si imposibil din punct de vedere financiar.
"Nu este acceptabil ca Executivul sa nu-si asume niciun fel de consecinte reale in urma scandalului emisiilor si sa dea un cec in alb pentru inselatorii si deceptii. Trebuie sa se explice de ce companiile din Germania nu platesc amenzi. Nu este in regula ca soferii europeni de masini VW sa fie tratati mai rau decat cei din SUA", a afirmat Oliver Krischer, parlamentar german de la Partidul Verzilor, de opozitie.
VW a anuntat recent ca va plati 15,3 miliarde de dolari dupa ce a recunoscut ca ani de zile a folosit un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel in SUA, acceptand sa rascumpere vehiculele de la consumatori si sa furnizeze fonduri pentru a stimula producerea autoturismelor ecologice.
Volkswagen face obiectul unor investigatii in mai multe tari, dupa ce a recunoscut ca, in perioada 2005 - 2015, a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS