Volkswagen, concurență pentru Dacia. Ce mașini pregătește gigantul german
Volkswagen
Volkswagen vrea să transforme brandul Skoda într-unul low-cost, care să concureze cu Dacia, Hyundai și Kia.
Astfel, potrivit unui interviu acordat revistei Automobilwoche de directorul de strategie al grupului german, Michael Jost, Volkswagen intenţionează să sporească diferenţele în rândul brandurilor pe care le deține, respective VW, Skoda şi Seat.
Potrivit reprezentantului VW, Seat ar urma să devină un model premium, în timp ce Skoda va fi transformată pentru a concura cu rivalele low-cost Dacia, Hyundai şi Kia, scrie Agerpres.
"Vrem să gestionăm identităţile brandurilor noastre mult mai clar în viitor. Seat ar putea reprezenta chiar şi maşinile mai afective, aşa cum este exemplificat de modelele sale Cupra. Skoda ar putea servi mai intens pieţele din Europa de Est, precum şi clienţii care preferă mai curând maşinile funcţionale", a explicat Michael Jost.
Aceste schimbări ar putea duce la majorarea preţurilor pentru modelele Seat, comparativ cu brandul VW. De asemenea, Seat ar putea deveni un rival pentru Alfa Romeo al grupului Fiat Chrysler Automobiles (FCA), o dorinţă a fostului preşedinte al VW, Ferdinand Piech.
Skoda, subsidiara cehă a Volkswagen, ar putea renunţa la opţiunile sale premium, cum ar fi softul Alcantara, şi se va concentra mai mult pe pieţele neglijate anterior, în special în Europa de Est, unde Dacia, Hyundai şi Kia au redus cota de piaţă a grupului Volkswagen.
Şi brandul de bază VW se va modifica, pentru a fi cât mai diferit faţă de alte branduri, a declarat Jost.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS