Vesti proaste pentru Dacia. Cea mai ieftina masina din lume s-ar putea produce in Romania
Fabrica de la Jucu, reactivata pentru productia de masini? Potrivit autoevolution.com, indienii de la Tata Motors vor sa investeasca in Romania 1 miliard de euro.
Sunt deja discutii pentru parcul industrial Tetarom 3, in locatia fostei uzine Nokia. Forta de lucru se ridica la 5.000 de angajati.
Analistii spun ca investitorul indian va merge mai mult ca sigur pe o linie de asamblare si asta va genera un parc de furnizori in complexul industrial. Tot ei cred ca, din moment ce masina de 2.500$ (Nano) nu se ridica la standardele de siguranta EU, este putin probabil ca in prima faza sa se construiasca aici.
Modelele din planul de afaceri imediat sunt Indica (hatchback), Indigo (sedan), Marina (break) si pickup-ul Telcoline cu tractiune spate sau integrala (4x4).
Tata Motors este prezenta in Turcia din 1997, iar asta ar putea insemna importul de piese direct de acolo.
Horea Uioreanu, presedintele Consiliului Judetean Cluj, a spus ca "investitia va demara anul acesta".
Astazi, Tata Motors este una dintre cele mai mari companii de camioane si diverse vehicule de transport in comun.
Multinationala mai detine Jaguar - Land Rover si Daewoo. Divizia face parte din grupul Tata, superdezvoltat la nivel industrial global (masini, otel, electricitate, telecomunicatii si productie alimentara). Totul este patronat de compania privata Tata Sons, din al carei board face parte magnatul Ratan Tata (in top Forbes).
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS