Renault are de recuperat diferente mari fata de concurenta pe anumite piete in dezvoltare. Iar cea mai importanta tara pentru comertul cu masini este China in momentul de fata, cu 20.000.000 de bucati vandute anual. Grupul PSA (Peugeot-Citroen) este deja prezent acolo, iar "ceilalti" francezi trebuie sa gaseasca rapid solutii ca sa castige o pozitie buna in China, mai ales in segmentul low-cost. Aproape 50% din masinile comercializate in China sunt "de buget".  

Sefii Renault au anuntat ca au in plan o investitie de 1.2 mld de dolari pentru un parteneriat cu producatorul de masini Dongfeng. Chinezii mai au astfel de colaborari cu Honda, chiar Peugeot-Citroen, Kia, Nissan, Yulon (Taiwan) si Dana (producator american de piese). Este metoda moderna de joint-venture pentru reducerea costurilor de productie. Modelele pe care vrea Renault sa le vanda sunt SUV-uri (probabil Duster) si Renault Symbol (adica Dacia Logan cu logo frantuzesc).  

In 2012, PSA a vandut 450.000 de unitati in China, mult mai putin insa decat cele 2.84 milioane de GM-uri comercializate. Americanii au anuntat ca vor sa termine 2014 cu peste 3 milioane de masini vandute anual. 

Dongfeng este o companie de stat din provincial Wuhan. Producatorul este in celebra lista “big 3” cu producatori auto care au prins aripi pe piata locala. Ceilalti sunt Chang’an Motors si FAW Group. Intre timp a mai aparut si SAIC Motors. In 2012 a fost al treilea producator chinez de masini in top, cu 3.2 mil. unitati construite, din care 90% au fost modele de pasageri. Restul au fost vehicule comerciale. Profitul net in 2011 a fost de 1.7 miliarde de dolari. Dongfeng are 105.000 angajati. 

Brand-uri proprii de masini sunt Fengshen si Venucia.