Vesti bune de la Renault pentru 2013: o noua fabrica la care se va produce Dacia
Francezii investesc enorm pentru 150.000 de Dacii noi pe an.
Renault are de recuperat diferente mari fata de concurenta pe anumite piete in dezvoltare. Iar cea mai importanta tara pentru comertul cu masini este China in momentul de fata, cu 20.000.000 de bucati vandute anual. Grupul PSA (Peugeot-Citroen) este deja prezent acolo, iar "ceilalti" francezi trebuie sa gaseasca rapid solutii ca sa castige o pozitie buna in China, mai ales in segmentul low-cost. Aproape 50% din masinile comercializate in China sunt "de buget".
Sefii Renault au anuntat ca au in plan o investitie de 1.2 mld de dolari pentru un parteneriat cu producatorul de masini Dongfeng. Chinezii mai au astfel de colaborari cu Honda, chiar Peugeot-Citroen, Kia, Nissan, Yulon (Taiwan) si Dana (producator american de piese). Este metoda moderna de joint-venture pentru reducerea costurilor de productie. Modelele pe care vrea Renault sa le vanda sunt SUV-uri (probabil Duster) si Renault Symbol (adica Dacia Logan cu logo frantuzesc).
In 2012, PSA a vandut 450.000 de unitati in China, mult mai putin insa decat cele 2.84 milioane de GM-uri comercializate. Americanii au anuntat ca vor sa termine 2014 cu peste 3 milioane de masini vandute anual.
Dongfeng este o companie de stat din provincial Wuhan. Producatorul este in celebra lista “big 3” cu producatori auto care au prins aripi pe piata locala. Ceilalti sunt Chang’an Motors si FAW Group. Intre timp a mai aparut si SAIC Motors. In 2012 a fost al treilea producator chinez de masini in top, cu 3.2 mil. unitati construite, din care 90% au fost modele de pasageri. Restul au fost vehicule comerciale. Profitul net in 2011 a fost de 1.7 miliarde de dolari. Dongfeng are 105.000 angajati.
Brand-uri proprii de masini sunt Fengshen si Venucia.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS