Dacia-Renault pregateste masina minune pe care o asteapta toti romanii. In spatele ei se afla omul care a creat Loganul
In India se vand 2,6 milioane de masini anual. Jumatate dintre ele sunt Suzuki Maruti, la 5.600$ bucata. Cealalta cota parte enorma o are Hyundai, apoi exista si Renault-Nissan cu doar 3 procente.
Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan, are o solutie si aceasta are un nume: Gerard Detourbet, omul care a creat Loganul. Iar acesta trebuie sa reuseasca imposibilul cat mai repede.
Are 66 de ani si s-a mutat in Chennai (India) ca sa perfecteze o retea de furnizori si o echipa de directori de produs pentru o masina noua, care sa coste mai putin decat concurenta, adica sub 5.600$.
Cum vorbim despre preturi foarte mici pe piata masinilor, orice dolar in plus sau in minus conteaza, asa ca pretul target este de fix 5.500, fara un cent in plus sau in minus. Pana acum, creatorul Loganului a recrutat deja oameni cu experienta de la Suzuki si Hyundai. Intrebati “de ce nu au dus Loganul in India”, cei de la Renault-Nissan au spus ca “masina nu prinde acolo”.
Francezii vor sa ajunga si pe alte piete in dezvoltare cu masina asta. De aici si costul redus al proiectului pentru o tara, care apoi se va aplica si in alte parti. Printre pietele secundare sunt Rusia, Brazilia si chiar Romania.
Detourbet crede ca India este un reper pentru noua piata mondiala de masini. Este locul in care vezi masini moderne si “suficiente” pentru un pret la limita, in avantajul total al clientului.
Tot el a spus ca Reanult nu vede in acest proiect un succes singular. El crede ca odata ce ai masina asta si confirma pe o piata, te muti usor in alte locuri mai ales cu avantajul unei retele de distributie asa cum are Renault. Suzuki nu este atat de dezvoltata din acest puncte de vedere, ba aproape ca nu are nici un dealer Maruti in alta parte.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS