Vanzarile Dacia in Germania au urcat de trei ori mai rapid ca piata. Ritmul de crestere – 8,6% a depasit livrarile Volkswagen – 2,9%
Uzina Dacia de la Mioveni. Foto: Mediafax
Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in Germania au avansat in primele zece luni ale anului cu 8,6%, la 41.741 de unitati, ritmul de crestere fiind de aproape trei ori mai rapid decat cel de 3% al pietei, care a ajuns la 2,55 milioane de masini.
Cota de piata a Dacia in Germania se situeaza la 1,6% in perioada ianuarie-octombrie, potrivit biroului de inmatriculari auto german, citat de Mediafax.
Cel mai mare avans din primele noua luni a fost consemnat de Jeep, cu o urcare a vanzarilor de 43,4%, la 7.989 de autoturisme. In clasamentul celor mai importante cresteri, marca Jeep este urmata de Mazda (20,8%), cu 45.902 unitati vandute si Nissan (14,6%), cu 52.680 de masini comercializate.
De cealalta parte, Chevrolet a inregistrat cel mai mare declin in perioada analizata, de 75,4%, la 5.466 de unitati.
Livrarile liderului pietei auto germane, Volkswagen, au urcat cu 2,9%, la 547.779 de masini in primele zece luni ale anului prin comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Cel mai mare producator auto european are o cota de piata de 21,4% in Germania.
Marca Renault, parte a grupului cu acelasi nume, care detine si Dacia, au avansat cu 7,3%, la 87.263 de unitati in intervalul analizat.
In luna octombrie, inmatricularile Dacia au crescut cu 7,1%, la 4.244 unitati, fata de aceeasi luna din 2013.
Datele arata ca Mitsubishi a consemnat cel mai important avans al vanzarilor in octombrie, de 65,7%, la 2.457 de unitati comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce Chevrolet a inregistrat cel mai mare declin al inmatricularilor, de 94,2%, la 108 autoturisme comercializate.
Germania este a doua piata ca marime pentru Dacia, dupa Franta.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS