Sandero, cea mai iubita masina romaneasca la Paris. Inmatricularile Dacia in Franta au avut cel mai mare avans din piata, dintre marcile cu vanzari semnificative
Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in Franta au crescut cu 19,8% in primele zece luni din acest an fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 86.890 unitati, consemnand cel mai puternic avans dintre marcile cu vanzari semnificative, pe o piata in urcare cu 1,4%, la 1,49 milioane de masini.
Cota de piata a Dacia in Franta a avansat la 5,8% in perioada ianuarie-octombrie din acest an, de la 4,91% in primele zece luni ale anului trecut, potrivit datelor prezentate luni de Asociatia Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA), scrie Mediafax.
Doar marcile Lancia si Jeep au consemnat cresteri mai puternice ale inmatricularilor de autoturisme noi decat Dacia, insa cu vanzari mult mai mici. Astfel, Lancia a inregistrat un avans de 46,5%, la 5.422 unitati, iar Jeep de 53,2%, la 1.511 unitati.
Grupul Renault, de care apartine Dacia, a inregistrat o crestere importanta a vanzarilor de autoturisme personale in Franta, de 8,8% in primele zece luni ale anului comparativ cu acelasi interval din 2013. Cu 383.903 de unitati vandute, Renault a ajuns la o cota de piata de 25,64% la finalul lunii septembrie.
Grupul Peugeot-Citroen are in continuare cea mai mare cota de piata in Franta, de 30,37% la finalul primelor zece luni, cu vanzari de 454.858 unitati.
Dacia Sandero se afla pe locul 9 in topul celor mai bine vandute modele de pe piata franceza, cu 37.924 de unitati comercializate si o cota de piata de 2,5%. In top 100 se mai afla Duster, pe locul 11, cu 33.373 de unitati si o cota de 2,2%, Logan MCV II pe locul 64, cu 5.641 unitati si o cota de 0,4%, precum si Dacia Lodgy, pe pozitia 65, cu 5.589 unitati si o cota de 0,4%.
Inmatricularile de autoturisme noi Dacia din luna octombrie a acestui an au inregistrat, de asemenea, o crestere de 6,8% in comparatie cu aceeasi luna din 2013, la 7.755 de unitati, cu o cota de piata in urcare de la 4,36% la 4,84%, pe o piata in scadere cu 3,8%.
Volkswagen, cel mai mare producator auto din Europa, a consemnat un declin de 1,6% al vanzarilor de automobile personale noi in perioada ianuarie-septembrie fata de acelasi interval din 2013, de la 197.299 unitati la 194.097 unitati.
Vanzarile producatorilor francezi au crescut cu 6,1% in primele zece luni ale anului in comparatie cu acelasi interval din 2013, la 839.816 unitati, in timp ce cele ale producatorilor straini au scazut cu 3,9%, la 657.661 masini.
Franta este cea mai mare piata a Dacia, cu aproape 94.000 de masini vandute anul trecut.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS