Europenii cumpara din ce in ce mai multe masini Dacia. Cota de piata a marcii romanesti continua sa creasca, la fel si veniturile Renault
Dacia Duster. Foto: Mediafax
Dacia si-a crescut cota de piata in Europa cu 0,2%, la 2,4%, in cel de-al treilea trimestru fata de aceeasi perioada a anului trecut, si ramane brandul cu cea mai rapida crestere pe piata auto europeana, contribuind la avansul de 6,7% al veniturilor grupului Renault, de care apartine.
Renault a raport venituri in urcare in al treilea trimestru din acest an, de 8,53 de miliarde de euro, in comparatie cu 7,99 miliarde de euro in aceeasi perioada a anului trecut, se arata intr-un comunicat al grupului.
Aceasta crestere limiteaza pierderea importanta din al doilea trimestru din acest an, cand veniturile Renault au scazut cu 5% fata de al doilea trimestru din 2013. Astfel, la nivelul primelor noua luni, veniturile totale ale grupului francez au scazut cu 0,3% fata de acelasi interval al anului trecut.
Pe piata europeana, Renault a inregistrat vanzari in urcare cu 7,6% in cel de-al treilea trimestru comparativ cu perioada corespunzatoare din 2013.
Grupul si-a crescut cota de piata cu 0,2%, la 9,3%, datorita vanzarilor Dacia si, in special, a modelului Sandero, care a fost lider al industriei auto din Spania in acest trimestru, potrivit comunicatului Renault.
De asemenea, alte modele ale grupului care au consemnat vanzari mari sunt Renault Clio si Renault Captur.
Renault a vandut 612.934 de automobile la nivel global in perioada iulie-septembrie, crescandu-si cota de piata in Europa, Asia si Africa.
Grupul estimeaza ca piata auto din Europa va inregistra un avans de 5% la finalul acestui an.
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS