Vanzarile Dacia in Germania au crescut cu 9,5%, de patru ori mai rapid ca piata. Volkswagen, lider in preferintele nemtilor, in scadere
Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in Germania au avansat in prima jumatate a anului cu 9,5%, la 25.706 unitati, ritmul de crestere fiind de patru ori mai rapid decat cel al pietei, de 2,4%, la 1,54 milioane de masini.
Cota de piata a Dacia in Germania se situeaza la 1,7% in perioada ianuarie-iunie, potrivit biroului de inmatriculari auto german.
Dintre cele 33 de marci analizate, 18 au consemnat crestere a vanzarilor, iar restul scadere.
Jeep, cu un avans de 33%, la 4.041 masini, a avut cea mai buna evolutie, in timp ce Chevrolet, cu o scadere de 62,6%, la 4.999 masini, a inregistrat cel mai mare declin.
Vanzarile marcii Volkswagen, liderul pietei germane, au scazut cu 0,5%, la 323.474 unitati, iar cele ale Renault, parte a grupului francez cu acelasi nume, care detine si Dacia, au avansat tot cu 9,5%, la 53.574 masini.
In luna iunie, vanzarile Dacia au crescut cu 8,7%, la 5.088 autoturisme, pe o piata in scadere cu 1,9%, la 277.614 masini. Cota de piata a Dacia s-a situat la 1,8%.
Vanzarile au crescut in luna iunie pentru 18 dintre marcile analizate, la fel ca la sase luni.
Marca Jeep a consemnat cel mai puternic avans in iunie, de 71,7%, la 850 de masini, urmata de Lancia, cu 44,1%, la 183 masini, si de Renault, cu o crestere de 39,5%, la 9.685 autoturisme. Vanzarile Volkswagen au scazut cu 7,9%, la 56.424 unitati.
Germania este a doua piata ca marime pentru Dacia, dupa Franta. Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in Franta au crescut cu 30,4% in primele sase luni ale anului, la 58.582 unitati, inregistrand cel mai puternic avans dintre marcile cu vanzari semnificative, in timp ce piata a urcat cu 2,9%, la 958.776 de masini.
In luna iunie, inmatricularile Dacia au crescut cu 46,9%, la 11.381 unitati, in timp ce piata a urcat cu 3,2%, la 196.257 masini. Doar Lancia, cu o crestere a vanzarilor de 76,6%, la 830 de masini, si Jeep, cu un avans de 50,8%, la 196 unitati, au avut rate de crestere mai puternice.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS