Volkswagen recunoaste: 8 milioane de masini din UE, echipate cu softul care permite manipularea testelor
Volkswagen a recunoscut ca opt milioane de masini din Uniunea Europeana au fost echipate cu softul care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel, a anuntat Handelsblatt, citand o scrisoare trimisa de vW membrilor Parlamentului.
In scrisoare, semnata si de fostul purtator de cuvant al Guvernului german si reprezentant pentru Relatii Externe al VW, se arata ca sunt afectate vehiculele cu 1,2, 1,6 si doi litri, iar autorii isi cer scuze pentru "comportamentul gresit al unor indivizi" si promit clarificarea deplina a problemelor, sustine Handelsblatt, potrivit Agerpres.
Un purtator de cuvant al VW a declarat ca nu stie nimic despre scrisoare si prin urmare nu poate comenta.
Volkswagen a recunoscut, recent, ca a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Directorul general Martin Winterkorn a demisionat si a fost inlocuit cu Matthias Muller, directorul Porsche.
Moody's, S&P si Fitch au revizuit in scadere perspectiva atribuita ratingului companiei, ceea ce inseamna ca exista riscul retrogradarii VW.
Bild am Sonntag scria duminica despre o investigatie interna la VW care a aratat ca unii ingineri au recunoscut ca in 2008 a fost instalat un astfel de software. Decizia ar fi fost luata deoarece inginerii au constatat ca nu exista nici un mod in care sa poata fi indeplinite cerintele privind standardele pentru emisii si controlul costurilor.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS