Renault va asambla masini electrice pentru miliardarul francez Vincent Bollore si lanseaza un serviciu de car-sharing in Europa
Masina electrica de la Renault. Sursa foto: Mediafax
Renault si grupul Bollore, detinut de miliardarul francez Vincet Bollore, au incheiat un parteneriat pentru asamblarea de masini electrice si vanzarea de servicii de tip car-sharing.
Renault va asambla modelul Bluecar vandut de Bollore la uzina sa din localitatea franceza Dieppe incepand cu cea de-a doua jumatate a anului viitor, se arata intr-un comunicat al constructorului auto, care nu a oferit detalii despre numarul de masini care vor fi asamblate, informeaza Bloomberg.
In plus, cele doua companii vor infiinta o companie mixta, detinuta in proportie de 70% de Bollore, care va oferi servicii de inchiriere in sistem car-sharing atat in Franta, cat si in alte state din Europa.
Automobilele Bluecar, concepute de casa italiana de design Pinifarina si produse de Cecomp, au o autonomie de rulare la o singura incarcare a bateriilor de 241 de kilometri si sunt deja folosite in cadrul unui program de partajare auto din Paris. Bollore a anuntat recent ca va lansa un serviciu similar in Indianapolis.
Acordul dintre Renault si Bollore presupune si realizarea unui studiu de fezabilitate in vederea producerii, de catre Renault, a unei masini electrice cu trei locuri echipate cu baterii Bollore.
Alianta Renault-Nissan are un buget de 4 miliarde de euro pentru dezvoltarea de masini electrice pe termen mediu. in 2013, constructorul francez a vandut 19.093 de masini electrice, dintr-un total de 2,63 milioane de vehicule vandute.
Actiunile Renault au urcat cu 0.1% la 62,27 euro pe bursa din Paris dupa publicarea anuntului, in timp ce titlurile companiei Blue Solutions, producatorul de baterii al grupului Bollore, au castigat 1,6% la 35,2 euro.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS