Renault va lansa o versiune sport a Dacia Sandero. Specificatiile masinii despre care expertii auto cred ca se va inspira mult din Clio RS
Constructorul Renault pregateste o versiune sportiva a modelui Sandero. Masina va fi lansata anul viitor si va fi vanduta in Rusia si Brazilia sub marca Renault.
Atunci cand va ajunge pe pietele din Europa, modelul se va comercializa sub marca Dacia.
Sandero are putin peste o tona si este cu 250 de kilograme mai usor decat un Clio RS, asa ca nu are nevoie de foarte multa putere. Un motor de 160 de cai putere ar fi suficient, astfel ar ajunge la 100 de km pe ora in 7 secunde. Iar la asta ar contribui si un spoiler mai agresiv, dar si o garda la sol mai joasa.
Renault Clio RS, modelul sport dupa care va fi conceput Sandero Sport, are 1280 de kilograme. Motorul reuseste sa dezvolte 200 de cai putere si accelereaza de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 6,7 secunde.
Producatorul nu a oferit imagini cu noul model Sandero Sport. Insa expertii auto cred ca se va inspira mult din Clio RS.
"Se poate folosi motorul de la Clio, de 1,6 turbo, de la 160 de cai putem spune ar face fata, o masina sportiva cu un buget redus, pentru tinerii conducatori pasionati de masini de masini sport", spune expertul auto Eugen Lungu.
Anuntul cu privire la noul model Sandero a fost facut de Directorul diviziei Renaultsport, Patrice Ratti. Reprezentantii Dacia Romania au confirmat ca exista in studiu proiectul unei versiuni Sandero Renault Sport. Acest proiect vizeaza modelul Sandero comercializat sub marca Renault pe pietele din America de Sud si Rusia.
"Confirmam faptul ca exista in studiu proiectul unei versiuni Sandero Renault Sport. Acest proiect nu vizeaza insa decat modelul Sandero comercializat sub marca Renault, comercializat pe pietele din America de Sud si Rusia", se arata intr-un comunicat Renault Dacia.
In Europa, modelul va fi vandut sub marca Dacia. Va fi asamblat in Rusia si nu se stie daca va ajunge si la Pitesti, pentru ca uzina este acum la capacitate maxima. Dacia a mai produs masini sport. In 1987 a facut un model pentru tineri, creat fara prea multa imaginatie, prin sudarea componentelor mai multor masini.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS