Atunci cand va ajunge pe pietele din Europa, modelul se va comercializa sub marca Dacia.

Sandero are putin peste o tona si este cu 250 de kilograme mai usor decat un Clio RS, asa ca nu are nevoie de foarte multa putere. Un motor de 160 de cai putere ar fi suficient, astfel ar ajunge la 100 de km pe ora in 7 secunde. Iar la asta ar contribui si un spoiler mai agresiv, dar si o garda la sol mai joasa.

Renault Clio RS, modelul sport dupa care va fi conceput Sandero Sport, are 1280 de kilograme. Motorul reuseste sa dezvolte 200 de cai putere si accelereaza de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 6,7 secunde.

Producatorul nu a oferit imagini cu noul model Sandero Sport. Insa expertii auto cred ca se va inspira mult din Clio RS.

"Se poate folosi motorul de la Clio, de 1,6 turbo, de la 160 de cai putem spune ar face fata, o masina sportiva cu un buget redus, pentru tinerii conducatori pasionati de masini de masini sport", spune expertul auto Eugen Lungu.

Anuntul cu privire la noul model Sandero a fost facut de Directorul diviziei Renaultsport, Patrice Ratti. Reprezentantii Dacia Romania au confirmat ca exista in studiu proiectul unei versiuni Sandero Renault Sport. Acest proiect vizeaza modelul Sandero comercializat sub marca Renault pe pietele din America de Sud si Rusia.

"Confirmam faptul ca exista in studiu proiectul unei versiuni Sandero Renault Sport. Acest proiect nu vizeaza insa decat modelul Sandero comercializat sub marca Renault, comercializat pe pietele din America de Sud si Rusia", se arata intr-un comunicat Renault Dacia.

In Europa, modelul va fi vandut sub marca Dacia. Va fi asamblat in Rusia si nu se stie daca va ajunge si la Pitesti, pentru ca uzina este acum la capacitate maxima. Dacia a mai produs masini sport. In 1987 a facut un model pentru tineri, creat fara prea multa imaginatie, prin sudarea componentelor mai multor masini.