Renault amana lansarea versiunii electrice a modelului Twingo, in lipsa cererii. “Oamenii nu simt inca nevoia sa aiba un automobil electric pentru folosinta zilnica”
Renault, al treilea mare producator auto al Europei, va amana lansarea versiunii electrice a automobilului de oras Twingo, prezentat la salonul auto de la Geneva din acest an, semn ca cererea pentru masinile nepoluante nu confirma asteptarile companiilor, transmite Bloomberg.
"Piata nu a confirmat asteptarile noastre. Oamenii nu au ajuns in situatia in care simt nevoia sa aiba un automobil electric pentru folosinta zilnica. Cumparatorii trebuie sa simta nevoia sa treaca la modelele electrice", a declarat Jerome Stoll, directorul la Renault.
Piata nu a confirmat cererea anticipata de producatori, cumparatorii fiind nemultumiti de autonomia redusa si de preturile mai mari decat in cazul automobilelor alimentate cu benzina sau motorina.
Exceptie face segmentul de lux. Liderul pietei, BMW, a majorat in acest an productia automobilului de oras i3 datorita numarului de comenzi care a depasit estimarile.
Tesla Motors a anuntat in aceasta luna ca cresterea vanzarilor sedanului Model S a fost limitata doar de numarul bateriilor disponibile.
"Majoritatea celor care cumpara vehicule electrice tind sa fie cumparatori premium, intrucat masinile nepoluante sunt mai scumpe. Cumparatorii prefera sa opteze pentru branduri premium ca Tesla sau BMW, decat pentru un producator de masini de serie, ca Renault, care trebuie sa justifice pretul mai mare al vehiculelor electrice" a explicat Sascha Gommel, analist la Commerzbank in Frankfurt.
In Germania, cea mai mare piata auto din Europa, la inceputul acestui an erau in circulatie circa 12.200 de vehicule electrice, dintr-un total de 43,9 milioane de masini inmatriculate, conform datelor oficiale. Numarul vehiculelor electrice reprezinta doar 0,1% din cele 1 milion de automobile de acest tip pe care cancelarul german Angela Merkel vrea sa le vada in circulatie pana la sfarsitul acestui deceniu.
Mai multe despre:
#Renault#masini electrice
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS