Renault, “lovit de tanc” la crash test. Rezultat aproape catastrofal pentru masina de la care francezii asteptau 5 stele
Euro NCAP a urcat nivelul testelor de siguranta si “5 stele” sunt din ce in ce mai greu de prins. Renault e unul din brand-urile care si-a promovat toate modelele cu rezultate impecabile la crash teste. Toate spoturile francezilor se terminau intr-o vreme cu “5 stele la Euro NCAP” scris alb pe negru.
Acum e prima oara cand Renault nu o sa mai iasa probabil in fata cu siguranta – mai importanta decat dinamica sau dotarile pentru orice client, azi.
Noul Megane a primit 3 stele si asta din cauza unor probleme nu foarte mari. Una din ele este ca bordul nu afiseaza in toate limbile daca pasagerii din spate au centurile puse. Renault a spus ca va repara acest lucru.
Pentru ca standardele Euro NCAP au crescut, nici forma Megane-ului, in mare parte aceaasi de ani de zile, nu mai ajuta masina sa se comporte foarte solid si protector la accidente.
Pentru diverse consecinte dupa impact, cum ar fi in zona gatului si a capului, masina a fost punctata cu cel mai prost indicativ (n.r. – “poor”).
Copiii ( 18 luni si 36 luni) sunt insa protejati de la bine in sus in noul model (78% eficienta). Sistemele electronice de siguranta au obtinut 48%, protectia adultilor a ajuns la 83%, iar cea a pietonilor in cazul unui impact cu masina e de 60%.
Megane-ul testat la Euro NCAP a fost 1.5 l dCi (diesel), de 1.300 kg. In afara de alte sisteme de siguranta active si pasiva, ma avut airbag-uri pentru pasageri in zona clasica, laterale si pentru cutia toracica fata-spate.
Mai multe despre:
#Renault#Euro NCAP
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS