Dacia, pe locul 2 in Europa la cresterea de vanzari. Sutele de mii de modele care au luat drumul exportului au tras in sus si cresterea economica a tarii
In primele patru luni ale anului, producatorul de la Pitesti a vandut in afara tarii aproape 100.000 de masini, cam tot atat cat au vandut Honda, Suzuki, Jaguar si Jeep la un loc. Sutele de mii de modele Logan, Sandero si Duster, care au luat drumul exportului, au tras in sus si cresterea economica a tarii. Iar apetitul cumparatorilor occidentali ar fi crescut, spun specialistii, de cand au fost lansate Daciile cu face-lift.
Este pentru prima data in ultimul an si jumatate cand europenii sunt din nou interesati de masini. E drept, si-au facut cumparaturile la extrem.
Datele oficiale arata ca au crescut in primul rand vanzarile celor de la Jaguar, adica masini scumpe, de lux. Urmatorii pe lista sunt romanii de la Dacia.
"Cresterea volumelor de vanzari se explica prin intinerirea aproape toala a gamei. Avem volume crescute la modelul Duster cu unele imbunatatiri si modelul Sandero", a declarat Constantin Stroe, vicepresedintele Dacia.
Adica masini cu preturi cuprinse intre 8000 si 18.000 de euro. Si mai toata productia de la Mioveni a luat calea exportului, pentru ca piete ca cele din Franta sau Germania au inceput sa se dezmorteasca. Insa exista si piete noi, in care Dacia performeaza.
"Noul Logan berlina este un succes in Romania, dar si in Maroc, Algeria sau Turcia. In Marea Britanie, suntem prezenti de anul acesta si in primele patru luni am vandut 4000 de modele", Silviu Setciu, purtator de cuvant RTR.
Producatorul roman a castigat sa castige o felie din piata auto din Regatul Unit, adica pe cea mai efervescenta din Uniunea Europeana. Masinile Sandero cu volan pe dreapta sunt produse la Pitesti, insa modele Duster pentru britanici vin din India, sustin reprezentantii companiei. Si totusi, de ce a crescut Dacia cat cei de la Honda, Suzuki, Jaguar si Jeep, la un loc?
"Si-au pus navigatie, si-au facut facelift, si-au imbunatatit consumul... ", a declarat Bogdan Alecu, editor al Ziarului Financiar.
Si producatorul american de la Craiova mizeaza anul acesta pe vanzari la fel de bune ca in 2012.
Prin aceste performante, industria auto de la noi sustine, in acest moment, in buna masura, cresterea economica a tarii, care primele trei luni a fost dubla fata de prognoze.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS