Modelul cu care Peugeot ataca piata clasei de mijloc din Europa de Est. Sursa de inspiratie: Logan
PSA Peugeot Citroen vrea sa atace piata clasei de mijloc din Europa de Est, Africa si America de Sud cu modelul Peugeot 301, pentru a reduce dependenta companiei de piata europeana occidentala, relateaza Bloomberg.
Peugeot 301 a intrat la vanzare in Turcia pe 1 noiembrie, iar in lunile urmatoare va fi disponibil in Europa de Est, Africa si America de Sud.
"Dorim sa atacam aceste noi piete. Avem un vehicul de concurs si avem mare incredere si speranta", a declarat David Rio, director pentru operatiunile internationale ale brandului Peugeot.
Compania a consumat in ultimul an rezerve de 200 de milioane de euro pe luna, din cauza dependentei de Europa, unde cererea din 2012 se indreapta spre cel mai mare declin din ultimele doua decenii. In primele noua luni ale acestui an, 64% din vanzarile Peugeot au avut loc in Europa, comparativ cu 42% in cazul Volkswagen.
In lipsa unei prezente notabile in China si Brazilia, care sa compenseze problemele de pe piata europeana, Peugeot a fost nevoita sa reduca preturile.
Dealerii Peugeot in Germania au oferit in septembrie discounturi medii de 14,2% la preturile din lista, in crestere de la 12,5% in urma cu un an. Cota de piata a Peugeot in Europa a scazut insa de la 12,6% in urma cu un an la 11,8%, in timp ce cota VW a urcat cu 1,6 puncte procentuale, la 24,8%, conform datelor asociatiei europene ACEA.
Peugeot 301 este o versiune mai spatioasa a hatchback-ului 208, care, potrivit designerilor, va atrage cumparatorii de pe pietele emergente, care prefera vehiculele spatioase.
In Turcia, pretul modelului 301 porneste de la 29.900 de lire (16.700 dolari), cu 2.500 de lire mai mult decat cel al Renault Symbol si cu 8.650 de lire peste cel al Dacia Logan. Rio a precizat ca modelul este destinat cumparatorilor din clasa de mijloc de pe pietele emergente, astfel ca nu va intra in concurenta cu gama Dacia. In schimb Peugeot 301 va concura cu Renault Symbol, Hyundai Accent Era si Chevrolet Aveo.
Peugeot vrea sa evite o comparatie cu Logan, care i-a servit insa ca inspiratie initiala.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS