Fiat reduce investitiile in Europa, iar Peugeot vinde active. Bloomberg: marii producatori auto ar trebui sa inchida 5 fabrici din Europa
Fiat va reduce investitiile in Europa cu 500 de milioane de euro, iar PSA Peugeot Citroen intentioneaza sa vanda o participatie de cel putin 50% la divizia sa de camioane, din cauza evolutiei negative a pietei auto europene, transmite Bloomberg.
"Reducerea cheltuielilor de capital este de circa jumatate de miliard de euro din ceea ce am planificat anul trecut pentru 2012 in Europa", a declarat directorul general al Fiat Sergio Marchione, intr-un interviu la Madrid, la reuniunea anuala organizata de Asociatia Producatorilor Europeni de Automobile.
Fiat urma sa faca in acest an investitii de 7,5 miliarde de euro.
Peugeot, al doilea mare producator european de automobile, va vinde o participatie de minim 50% la divizia de camioane Gefco, mai mult decat prevazuse initial, pentru a strange capital, a declarat Patrice Clos, reprezentant al sindicatului FO si sef al consiliului angajatilor la Gefco.
Piata europeana a coborat in primele cinci luni cu 7,7% la 5,44 milioane de masini, potrivit unui comunicat al ACEA.
Peugeot, Fiat si Renault au inregistrat in intervalul ianuarie-mai cel mai amplu declin din acest an in Europa, de cel putin 15% in intervalul mentionat, informeaza Mediafax.
Analisti intervievati de Bloomberg au apreciat joi ca marii producatori auto ar trebui sa inchida cel putin cinci fabrici din Europa, din cauza supraofertei de pe o piata marcata de criza datoriilor suverane.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS