Noua versiune Pick-Up a Dusterului, lansata la Mioveni. Desi proiectata de Renault Tehnologie, nu este fabricata in uzina. Explicatia sistemului de productie
Mult-asteptata versiune Pick-up a modelului Duster a fost lansata marti la uzina Dacia din Mioveni. Interesant este ca, desi a fost proiectata de Renault Tehnologie, versiunea pick-up NU este fabricata in uzina.
De la Mioveni sunt livrate masini Duster standard unei firme independente, care le transforma si le trimite inapoi spre vanzare.
Primele 10 exemplare Duster Pick-Up au fost asezate pe platforma uzinei, iar cheile au fost inmanate clientului care le-a comandat si ale carui cerinte au fost respectate de proiectanti.
Pentru ca le va folosi in zone foarte accidentate, compania care a comandat 500 de Duster Pick-Up a cerut dotari suplimentare pentru siguranta pasagerilor, dar si pentru o protectie mai buna a masinii.
"Toate masinile Pick-Up din flota noastra au roll-cage-uri, rolul lui este acela de proteja ocupantii in cazul unei rasturnari. Practic, celula ramane intreaga, exista suspensii ranforsate si anvelope specifice utilizarii tot-terene. Sub caroserie exista scuturi pentru motor diferential si cutie de viteze", a explicat Radu Ciobanu, manager flota auto.
Dacia Pitesti trimite masini Duster de serie la o firma de carosari din Campulung Muscel, care face modificarile conform planurilor elaborate de inginerii Dacia.
"Fiecare client merge la un concesionar Renault il comanda, in cateva saptamani se vor gasi asemenea vehicule in toate concesiunile si atunci il comanda si il cumpara de acolo fara nici un fel de problema. Nu stiu pretul, deocamdata comercializarea o face in exclusivitate Dacia, eu doar il construiesc, il produc", spune Stelian Ion, directorul firmei de carosari.
Explicatia acestui sistem de productie este ca pentru Dacia productia unei noi versiuni este rentabila la cel putin 25.000-30.000 de exemplare pe an, iar uzina lucreaza la capacitate maxima pentru toate modelele.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS