Nemtii au luat un Duster de 110 cai putere, complet echipat, si l-au transformat intr-o “alta” masina.

Jantele de 15 inci au fost inlocuite cu unele mai mari, de 20”. Acum, masina are si un esapament dublu, scut pentru motor, leduri speciale pentru faruri si alte ornamente la exterior. Sistemul de sunet a fost inlocuit complet cu un display cu touch care are si GPS. Plasticul dinauntru a fost vopsit in tonul cromaticii generale si s-au adaugat si elemente cromate.  

Pentru ca e modelul “vechi” de Duster, atelierul care a modificat masina i-a pus si cruise control (pilot automat, care pe Duster-ul nou este pe lista de optiuni). Luminile de drum se aprind automat acum dupa ce s-au montat senzori, oglinzile se rabateaza si scaunele sunt incalzite.  

Pretul nu a fost specificat, este doar un tuning pe care l-a dorit un client, comanda speciala. 

Ce poate cel mai mic motor de pe cea mai mare Dacie, de ce au dat-o bara romanii cu navigatia si de ce costa mai putin noul Duster? Test promotor,  duminica, de la 10.05 pe Sport.ro!