Locul in care nu exista restrictii de viteza. Primul circuit profesionist de raliuri se construieste langa Bucuresti, investitie de 8 mil. euro VIDEO
Amatorii de curse ilegale vor avea, pana la sfarsitul anului, un loc special unde sa-si testeze masina si talentul de pilot. La 50 de kilometri de Bucuresti, a inceput constructia primului circuit profesionist de raliuri. In afara de competitiile de masini sportive, orice sofer va putea sa zboare pe pista, cu pedala pana in podea. Poate asa nu vor mai face curse ilegale pe strazi, curse care de multe ori s-au incheiat cu tragedii.
Constructorii circuitului spera ca pista lor va fi o supapa pentru mania vitezei excesive de care sufera multi soferi. In loc sa-si riste viata in curse ilegale, vitezomanii isi pot incerca reflexele si masina pe circuit, de data aceasta fara teama de sanctiuni.
Primul circuit profesionist din Romania va avea o lungime de peste 4 km, iar pista va avea o latime de maximum 14 metri. Asta inseamna ca viteza maxima de rulare va fi de peste 300 de km la ora.
"Circuitul va fi inchiriat si persoanelor fizice cu ziua sau cu ora. Dupa care nu o sa mai mearga pe autostrada cu vitezele cu care mergeau”, spune Catalin Manea, unul dintre investitori.
Atentie, insa, pana si pe pista vor fi reguli clare! "Nu poti sa te opresti pe un circuit ca pe un drum normal. Nu poti sa rulezi cu viteza mica, daca se intampla ceva la masina trebuie avut grija ca circuitul sa nu se deterioreze", explica Ionut Istode, organizator circuit.
Investitorii spun ca accesul pentru o zi ar costa 70 de euro, dar soferii trebuie sa fie pregatiti si de alte cheltuieli, pentru piesele care se vor uza la cursa.
Cei care nu vor sa-si foloseasca masina pot inchiria una sport, cu 200 de euro pe zi. Una peste alta, circuitul va costa 8 milioane de euro si va fi gata abia la sfarsitul anului. Investitorii spera sa-si amortizeze cheltuielile in 10 ani.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS